کد خبر: ۱۷۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۲۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وب سایت صدای آمریکا- ارگان رسانه ای کاخ سفید و حامی اصلی تحریم واکسن کرونا برای مردم ایران- در مطلبی با عنوان « برگزاری همایش انتخاباتی رئیسی در بحبوحه کرونا» نوشت:«در پی ابراز نگرانی کمیته بهداشت و درمان نسبت به عادی‌انگاری وضعیت با وجود شیوع کرونا از سوی برخی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰، حسن روحانی، رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، دستور داد با جدیت و قاطعیت هر چه تمام‌تر با نامزدهای متخلف در این خصوص برخورد شود و این برخوردها به مردم اطلاع داده شود».

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت:«رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روز چهارشنبه، نوزدهم خرداد، تصاویری را از میتینگ تبلیغاتی ابراهیم رئیسی در اهواز منتشر کردند که نشان می‌داد این برنامه با جمعیتی گسترده، بدون فاصله‌گذاری اجتماعی، و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و البته «با مجوز» برگزار شده است».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

صدای آمریکا در این گزارش تاکید کرد:«تجمعات تبلیغاتی پرخطر برخی نامزدهای ریاست‌جمهوری در حالی برگزار می‌شود که بر اساس گزارش ها، میزان ابتلا به کووید-۱۹ در ایران از مرز سه میلیون تن عبور کرده است... با توقف روند واکسیانسیون، معلوم نیست ایران چه زمانی به ایمنی عمومی نسبت به ویروس کووید-۱۹ خواهد رسید».

سوال اینجاست که حامی درجه یک تحریم داروی مردم ایران و از جمله تحریم واکسن کرونا برای مردم ایران، چرا دلواپس همه گیری کرونا در ایران شده است؟!

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

لازم به ذکر است که پیش از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم، روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از تصویب مصوبه‌ای در این ستاد درخصوص نحوه تبلیغات انتخاباتی نامزدها خبر داد و گفت: «تجمعات انتخاباتی می‌تواند در فضای باز برگزار شود».

روحانی ۱ خرداد ۱۴۰۰ در این جلسه تاکید کرد:«امروز در جلسه مصوب شد که اجتماعات در فضای سربسته نباید داشته باشیم. اگر در شهری هزار، یا ۲ هزار نفر می‌خواهند اجتماعی داشته باشند در فضای سربسته نمی‌شود. ضمن اینکه می‌خواهیم شور انتخاباتی باشد، ولی اگر جمعیتی هست حتما باید یک فضای بزرگ و باز پیدا کنیم، با پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند».

برهمین اساس دبیر ستاد مدیریت کرونای خوزستان هم در پاسخ به نامه درخواست ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی، برگزاری تجمع انتخاباتی در محل ورزشگاه تختی اهواز را مطابق با مصوبه هفتادمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، بلا مانع دانست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مگه ما مثل کشورهای غربی هر هستیم که تجمع نداشته باشیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.