تاریخ انتشار:۱۴:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
از ادعا تا واقعیت:
عصر دنا: روز گذشته روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با ارسال خبری برای رسانه‌ها اعلام کرده که خلیفه خلقی‌پور مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد شده این در حالی است که آرمان بیگلری در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۸ از سوی علی نیکزاد به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستاد های مردمی انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، البته حکمی به عنوان مستند برای خلیفه خلقی پور به رسانه‌ها ارسال نشده و اکنون شائبه‌های برای افکار عمومی به وجود آمده که شاید دلیل اصلی آن همین ارائه ندادن حکم خلقی‌پور از سوی ستاد مرکزی باشد.

شب گذشته نیز اولین جلسه شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی راس ساعت ۱۸ روز چهارشنبه دوازدهم خرداد با حضور روسای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان برگزار شد.
خلیفه خلقی پور که با دستور «نیکزاد» برای راه اندازی و هماهنگی ستادهای مردمی بعنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی منصوب شده است در سخنانی با گرامی داشت یاد وخاطره امام راحل و شهدای راه حق و آزادی، سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
وی با اشاره به اینکه ماه خرداد ماه تغییر در مسیر و تحول در تاریخ است افزود امسال هم درخردادماه با رویداد بزرگی مواجه هستیم که در تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی و برای چهار سال آینده نقطه عطفی محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار داریم افزود: در این مقطع دشمن بسیار حساس شده و همه تلاش خود را برای خنثی نمودن این حرکت عظیم بکار بسته است.
خلقی پور با تاکید بر اینکه در شرایط موجود دو نکته اهمیت دارد، افزود: نکته اول مشارکت حداکثری مردم است که مورد درخواست رهبری و دلسوزان کشور است و نکته دیگر رویکرد ایجاد شده در جامعه برای تشکیل دولت انقلابی است.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استان با اشاره به ویژگی های آیت الله رئیسی افزود: با توجه به ویژگی ها و شرایط خاص امروز ، زمینه برای پیروزی و موفقیت ایشان بسیار است و بخاطر همین است که دشمنان انقلاب درصدد هستند تا چهره این شخصیت انقلابی را مخدوش و به شکلهای مختلف تخریب کنند .
وی با تشکر از اقدام انقلابی شورای نگهبان، حرکت این شورا را بسیار موثر توصیف کرد، افزود: این شورا همیشه مورد حمله دشمنان بوده است.
خلیفه خلقی پور در ادامه با اشاره به انتصاب خود بعنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان گفت: این ستاد بعنوان بالاترین مرجع در زمینه اجماع ستادهای آیت الله رئیسی در استان است که وظیفه هماهنگی، نظارت و نظم بخشیدن به کارکرد ستادهای مردمی استان را بر عهده دارد.
ایشان با اشاره به تعدد ستادهای مردمی افزود: تعدد ستادها افزون بر آنکه موجب ایجاد شور انتخاباتی و ایجاد زمینه های موفقیت می شود گاها ممکن است موجب سردرگمی و اختلاف سلیقه ها گردد.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان با اشاره به اینکه بعضی ازستادها فاقد مجوز لازم هستند افزود: لازم است همه ستادها مجوز لازم را از طرف ستاد مرکزی دریافت کنند.
وی وظیفه ستادها را هدایت آرای مردم به سوی آقای رئیسی دانست و تاکید کرد: بایستی هماهنگی لازم بین ستادها شکل گیرد تا علاقه و انگیزه لازم برای حضور علاقمندان به جریان انقلاب در پای صندوق های رای ایجاد شود.
خلقی پور تاکید کرد: همه اعضای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی بعنوان عضو شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی منصوب می شوند.
در این جلسه پس از تبادل نظر اعضا و ارائه گزارش مسئولین ستادهای مردمی، قائم مقام ، دبیر و معاونین ستادهای مردمی با رای گیری از اعضاء مشخص شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.