تاریخ انتشار:۰۷:۵۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: شش هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های 2 معلول به بالا در کشور ساخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز این استان اظهار کرد: شش هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های 2 معلول به بالا در کشور ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام  روحانی‌نژاد با بیان اینکه انجمن خیران مسکن ساز وابسته به بنیاد مسکن است، اما هویت مستقلی دارد افزود: باید تلاش شود که این انجمن در استان موثر واقع شود.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت این بنیاد از خیران مسکن ساز گفت: امتیاز آب، برق، گاز، صدور پروانه و ارائه خدمات فنی، نظارت‌ها برای طرح های مسکن خیرساز رایگان است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست هم گفت: بنیاد مسکن امسال ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را برای محرومان در استان شروع کرده که سه هزار واحد آماده بهره برداری است.

 جنتی افزود: فردا عملیات اجرایی ساخت ۱۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های 2 معلولی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع امسال ۱۶۰ واحد برای این خانواده‌ها ( دو معلول به بالا) در کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد مسکن و خیران ساخته شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.