تاریخ انتشار:۱۱:۵۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی شهرستان‌های این استان از وضعیت قرمز خارج شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پرویز یزدان‌پناه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد  از اعمال محدودیت‌های دو هفته اخیر شاهد کاهش افراد مبتلا به کووید 19 و خارج شدن تمامی شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز کرونایی هستیم.

وی با بیان اینکه روند کاهش افراد مبتلا، بستری و درصد موارد مثبت ادامه دارد، عنوان کرد: خارج شدن از وضعیت قرمز کرونایی به معنای کنترل بیماری نیست و باید رعایت پروتکل‌ها توسط مردم همچنان ادامه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بدون شک عفلت و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سبب افزایش شدت بیماری کووید 19 شده که در این صورت صدمات جبران ناپذیری متوجه مردم می‌شود.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه میزان شیوع ویروس کرونا به رفتار اجتماعی افراد بستگی دارد و قابل پیش بینی نیست، خاطرنشان کرد: کووید 19 به صورت کامل خود را با رفتار جامعه هماهنگ می‌کند و هرچه میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم باشد، میزان ابتلا و بستری و‌مرگ و میر ناشی از این ویروس افزایش می‌یابد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.