تاریخ انتشار:۰۷:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۹۷ نفر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۹۷ نفر خبر داد و گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ بیمار هم استانی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۳۹۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۲۳۱ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، بهمئی، باشت و لنده می‌باشند.

وی اضافه کرد: تغییر فصل و شروع بیماری‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا وضعیت ماه‌های آینده را با چالش مواجه می‌کند، بنابراین توصیه میشود مردم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را به صورت ویژه در زندگی خود اجرا نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه‌ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.

دکتر یزدان پناه در پایان به خستگی کادر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در اجتماع و ماندن در منزل و یا رعایت فاصله با دیگران در صورت حضور در هرگونه اجتماعات و البته شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، مدافعان سلامت را یاری کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین