تاریخ انتشار:۱۹:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
عصر دنا: به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، شهرستان‌های کهگیلویه و چرام نیز از دیروز به جمع شهرستان‌های با وضعیت قرمز اضافه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش "عصر دنا"؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد استانی کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با فوت یک بیمار ۶۵ ساله مبتلا به این ویروس در استان، شمار جانباختگان ناشی از این بیماری به ۵۹ نفر رسید.

یزدان پناه افزود: بیشترین موارد ابتلا به این ویروس به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران بوده است.

وی شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان را ۱۷۲ و بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۱۵ مورد اعلام و اضافه کرد: تاکنون ۲۸۷۵ بیمار کرونایی استان بهبودی کامل پیدا کردند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شهرستان‌های کهگیلویه و چرام نیز از دیروز به جمع شهرستان‌های با وضعیت قرمز اضافه شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با بررسی وضعیت بیماران بستری و فوتی در کل کشور، در می‌یابیم که سن بیماران بستری و فوتی پایین‌تر آمده و افراد، بدحال‌تر از گذشته به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

یزدان پناه افزود: مردم باید بیش از پیش بر رفتار‌های پیشگیرانه خود بیفزایند و تمهیدات جدی تری برای جلوگیری از گسترش این بیماری اتخاذ کنند تا خدای ناکرده، سلامتشان به خطر نیفتد.

وی گفت: استفاده از ماسک، شرکت نکردن در تجمعات و مراکز پر تردد، لغو سفر‌های غیر ضرور و رعایت فاصله گذاری فیزیکی از توصیه‌های روزانه ما به مردم شریف استان است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین