کد خبر: ۱۶۰۹۳
تاریخ انتشار:۱۸:۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: کانال رسمی شهید سلیمانی در تلگرام، ماجرایی از دستور این شهید برای حفظ جان کولبران مرزنشین استان کرمان را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
کانال رسمی شهید سلیمانی در تلگرام، ماجرایی از دستور این شهید برای حفظ جان کولبران مرزنشین استان کرمان را منتشر کرد.

کانال رسمی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تلگرام ماجرایی به نقل از یکی از فرماندهان سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی از سردار سلیمانی را منتشر کرد. بر اساس این روایت، سردار سلیمانی در جریان بازدید از منطقه‌ای که محل تردد قاچاقچیان و اشرار بوده است، وقتی حضور کولبرانی که محتاج نان شب هستند را مشاهده می‌کند دستور می‌دهد که برای حفظ جان آن‌ها اجرای عملیات را تا زمانی که بتوانند سران اشرار را به دام بیاندازند، معوق کنند تا صدمه‌ای به کولبران نرسد.

" سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی:

در منطقه‌ای غیرقابل عبور در شهداد کرمان، راه ارتباطی خراسان جنوبی و کرمان وجود دارد. این منطقه محل عبور اشرار و قاچاقچیان بود. سردار سلیمانی دستور داده بود که ما وارد عمل بشویم.

آماده شدیم و خود را به شهداد رساندیم. از بیسیم اشرار می‌شنیدیم که می‌گفتند از کوچه عبور می‌کنیم! منظور آن‌ها از کوچه، دهانه کوهی بود که به آن کوچه می‌گفتند. مجهز رفتیم و یک روز و نیم در راه بودیم، منطقه پر از آب شور بود.

سردار سلیمانی برای ما آب سرد و غذا آورد. با آنکه از آن مسیر اشرار عبور می‌کردند، اما سران اشرار نبودند بلکه کولبرانی محتاج نان شب بودند و آن منطقه بسیار گرم بود.

سردار سلیمانی هنگامی که منطقه را رصد کرد و حال و روز کولبران را دید، این را فهمید که اگر با آن‌ها امروز وارد مبارزه شویم تلفات زیادی می‌دهیم بنابراین دستور داد آن روز وارد حمله نشویم که تعدادی از نیرو‌ها گله کردند که ما خود را برای شهادت آماده کرده ایم!

حاج قاسم در برابر این سخنان گفت من یک تار موی شما را با صد قاچاقچی عوض نمیکنم، اما عجله نکنید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.