کد خبر: ۱۵۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد به ۹۱۶ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۳۱۰ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه پاستور تهران و آزمایشگاه یاسوج، ۴۵ مورد مثبت گزارش شده است.
پرویز یزدانپناه افزود: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۹۱۶ بیمار رسید که مبتلایان جدید ۱۷ بیمار در شهرستان بویراحمد، ۱۶ بیمار در شهرستان گچساران، ۸ بیمار در شهرستان بهمئی، ۲ بیمار در شهرستان چرام، یک بیمار در شهرستان باشت و یک بیمار در شهرستان کهگیلویه است.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۲۳ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و ۱۸ بیمار هیچگونه تماسی با مورد مثبت نداشته، ۴ نفر سابقه مسافرت به اهواز و بوشهر را داشته است.
دکتر یزدانپناه اضافه کرد: از همه مردم استان تقاضا داریم که به هیچ وجه بدون ماسک در محیط‌های عمومی حاضر نشوند و با سهل انگاری سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم فکر نکنند وضعیت عادی است و خطری وجود ندارد، ممکن است با یک جرقه و بی دقتی کوچک، جمعیت وسیعی در آتش کرونا بسوزند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
دروغگو. میخوان بندازنش بیرون امار الکی میده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اینجوری که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داره امار اعلام میکنه مریضی جدیدی بنام ایست قلبی اومده که امار فوتی ان از کرونا جلو زده یا اینکه بخاطر پایین نشان دادن تلفات کرونا علت مرگ ومیر را ایست قلبی اعلام میکنند فقط کافیه به پیامهای تلفنی مرگ ومیر ناشی از ایست قلبی بخصوص بعد از عید نگاه کنید متوجه میشید که دانشگاه علوم پزشکی امار واقعی نمیده ولی مردم باور نمیکنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین