کد خبر: ۱۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۳۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیگیری جزئیات تجمع رانندگان شهرداری یاسوج توسط عصردنا؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نستهن مقدم در گفتگو با خبرنگار عصردنا با اشاره علت تجمع رانندگان اتوبوس سازمان حمل و نقل شهرداری گفت: حدودا ۲۳ فروردین رانندگان به شهرداری مراجعه داشتند و مشکلاتشان را از طریق سازمان حمل و نقل پیگیری کردند، عمدتا رانندگان اتوبوس دانشگاه‌های استان هستند که به دلیل کرونا دانشگاه‌ها تعطیل شدند و دولت اعلام کرد مشاغلی که بدلیل بحران کرونا تعطیل شدند برای فرایند بیمه بیکاری ثبت نام و حقوق رانندگان پیگیری شود و بیمه را دریافت کنند تا زمانی که این مشاغل از سر گرفته شود.


شهردار یاسوج افزود: رانندگان نگران بودند که اگر بیمه بیکاری را دریافت کنند به منزله بیکاری و اخراج می‌باشد و دولت تدبیری اندیشید که بتواند برای اقشار کم درامد و صنوف پرخطر، حق و حقوقی منظور نماید و شهرداری درامد ناشی از خدماتی که به دانشگاه می‌دهد مستقیم به رانندگان پرداخت شود که شهرداری این هزینه را به سازمان مربوطه واریز می‌نماید و با صحبت‌هایی که شده بود، تقریبا قانع شده بودند.

وی اظهار داشت: روز ۳۱ فروردین با جلسه مشترکی با حضور مدیر کل امور شهری، بنده و نمایندگان دانشگاه‌های استان (بجز دانشگاه آزاد که متاسفانه با بیشترین خدمات حضور پیدا نکردند) جلسه‌ای برگزار کردیم و مصوب شد تا چهارشنبه ۳ اردیبهشت حقوق عقب افتاده رانندگان از محل درامد دانشگاه پرداخت شود و اگر دانشگاه نتوانست تامین نماید از محل درامد شهروند عمومی شهرداری پرداخت شود.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: البته حقوق این رانندگان از طرف سازمان خودشان و از طرف شرکت خصوصی پرداخت می‌شود، دانشگاه‌ها تا چهارشنبه مکلف شدند که به حساب سازمان حقوق افراد را واریز و سازمان به حساب رانندگان واریز نمایند.

مقدم بیان داشت: رانندگان هیچ گونه دغدغه‌ای بابت بیکار شدن نداشته باشند، این‌ها دو دغدغه داشتند یکی اینکه بیمه بیکاری دریافت کنند، بیکار می‌شوند که چنین چیزی امکانپذیر نخواهد بود و هیچ گونه دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. تلاش میکنیم حقوق معوقات اسفند و فروردین و حق و حقوق بیمه بیکاریشان روز در تاریخ ذکر شده نیز پرداخت شود. حتی اگر بیمه بیکاری هم پرداخت نشود اینا از نظر ما بیکار نیستند و جزو پرسنل ما محسوب خواهند شد.

وی افزود: در این شرایط بد مالی چند سال اخیر، ۱۳ اتوبوس در حد نو از مشهد و یکسری از مزایده‌ای در دهدشت که ماشین صفر کیلومتر بوده اند، برای حمل و نقل عمومی و دانشگاه‌ها تهیه کردیم و بیش از ۲۰ نفر اشتغال مستقیم در این راستا ایجاد کردیم، حتی سازمان حمل و نقل را حمایت کردیم و تنها در این دوره بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون به سازمانشان کمک کردیم و در هیچ دوره‌ای اینقدر کمک مالی نشده است.

شهردار یاسوج گفت: هر تعداد دانشگاه‌ها و سازمان حمل و نقل اتوبوس نیاز داشتند در اختیارشان قرار دادیم، به ترتیب دانشگاه آزاد، یاسوج و علوم پزشکی بیشترین بهرمندی از این خدمات اتوبوسرانی را دارا می‌باشند که قرار بر این بود خدمات را فقط تا سر جاده اصلی ارائه دهیم و دانشگاه‌ها مانند سایر دانشگاه‌های کشور بقیه مسیر را از بخش خصوصی زیر مجموعه دانشگاه تامین نمایند، ولی بدلیل ضعف خصوصی سازی در دانشگاه‌های استان، چنین امکانی میسر نشد.
برچسب ها: شهردار یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
رانندگان مینی بوس مدارس چی نه اسفند نه فروردین حقوق نداشتند
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
نوشتهای بالا کاملا دروغ است‌و آقای مقدم در جایی گفته چون روز ۲۴ فروردین‌که روز سوال از من در شورا بود نیروهای این سازمان تجمع کردند عمدا اذیتشون میکنم و حقوقی به آن سازمان‌پرداخت نمیکنم ....و نیروهای آن سازمان مجبور به تجمع در جلوی استانداری شدند و آقای احمدی کیش و آقای اکبری هم‌درمورد از شهردار ضعیف حمایت میکنند...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.