کد خبر: ۱۵۵۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
اولین استخدام سال 99 صنعت نفت کلید خورد؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همزمان با توقف برگزاری دو آزمون استخدامی در پالایشگاه نفت تبریز و پتروشیمی پتروکیمیای ابن سینای ماهشهر، ثبت نام در اولین آزمون استخدامی سال جدید صنعت نفت از فردا توسط یکی از طرح‌های جدید متانول ایران در عسلویه و کنگان آغاز می شود.

 بر این اساس، طرح پتروشیمی «دی پلیمر آرین» از فردا بیست و سوم فروردین ماه تا سیزدهم اردیبهشت ماه ثبت نام آزمون استخدامی در مقاطع دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های برق، ابزاردقیق، شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی ایمنی، مکانیک، صنایع، متالوژی، خوردگی، مدیریت، حسابداری و ... را آغاز می کند.

قرار است این طرح تولید یک میلیون و 650 هزار تنی تولید متانول از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، روانشناسی و معاینات پزشکی در قالب قرارداد مدت معین و مطابق قوانین کار اقدام به جذب نیرو بکند ضمن آنکه قبول شدگان در این طرح پتروشیمی باید در عسلویه و کنگان ساکن شوند و این طرح پتروشیمی استخدام در قالب اقماری نخواهد داشت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه http://bakhtarpc.iran-azmoon.ir/Home.aspx مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کرامت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
آخه چرا هیچ جا مهندس نفت نمیخوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
چرا هرچی استخدامیه میگن بومی ....تو این دولت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.