تاریخ انتشار:۲۲:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل دامپزشکی استان از ضبط و معدوم‌سازی 8 هزار و 973 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف در طرح تشدید نظارت های نوروز 98 در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
دکتر عبداله بهمنش، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی در حوزه تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی طی ایام نوروز سال جاری اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۶ فروردین ماه امسال ادامه داشت.

وی اظهار داشت: اکیپ‌های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستان‌های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور ساماندهی، تجهیز و برگزار شد.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به فعالیت ۲۰ اکیپ نظارتی در استان گفت: در مدت انجام این طرح ۳ هزار و ۶۸۵ مورد بازرسی از اماکن تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی صورت گرفته است.

دکتر بهمنش با بیان اینکه در این طرح ۸ هزار و ۹۷۳ کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف از زنجیره غذایی مردم حذف و ضبط و معدوم شد، گفت: ۲۲ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: الزام رعایت موارد پروتکل بهداشتی کنترل عوامل محیطی مقابله با کرونا ویروس به کشتارگاه‌های دام و طیور و نظارت بر اجرای ضوابط بهداشتی در مراکز عرضه و کشتارگاه‌های دام و طیور و همچنین ممنوعیت قطعه بندی گوشت و مرغ در مراکز عرضه و ضدعفونی روزانه این مراکز از دیگر اقدامات این اداره کل در این مدت است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: طی مدت اجرای طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز با ۲۳ خودروی عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی بصورت غیرمجاز برخورد قانونی شده و ۳ هزار و ۸۴۰ نفر ساعت نیز فعالیت انجام گرفته است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.