تاریخ انتشار:۱۲:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مردم قدرشناس، وفادار و همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد از همان ساعات اولیه صبح در صفوفی فشرده و دشمن هراس با شور، نشاط و امید و با حضور در شعب اخذ رای آماده خلق حماسه ای دیگر در این آزمون سیاسی شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
از جای جای این استان، شهر‌ها و مناطق مختلف حاکی از حضور بانشاط و امیدآفرین مردم در پای صندوق‌های رای است.

مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد که همواره در همه صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز با بینش عمیق و سیاسی خود حضوری افتخار آمیز داشته اند این بار نیز آماده اند تا با حضوری متفاوت برگ زرین دیگری را به افتخارات خود بیفزایند.

مردم استان در مکان‌های اعلام شده برای رای گیری از ساعتی پیش حاضر شدند تا نماینده خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب کنند.

این انتخابات که از ساعت هشت صبح امروز شروع شده تا ۱۰ ساعت بعد و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد که در شعبه اخذ رای شماره ۲۴ یاسوج حضور پیدا کرده بود نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: بر اساس وظیفه شرعی و دینی خود آمده ام تا در این صحنه ملی و سرنوشت ساز شرکت کنم.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی تصریح کرد: صفوف منظم و فشرده مردم در همین آغاز روز رای گیری نشان می‌دهد که مردم وفادار و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد حماسه‌ای دیگر از جنس غیرت و وفاداری به نظام و انقلاب را خلق خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه وبویرحمد نیز تعداد واجدان شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر ذکر کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.

حسین کلانتری تصریح کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.

از این مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۴ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه در باشت آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.