تاریخ انتشار:۱۵:۳۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
عدل هاشمی پور:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بخش چاروسا از گازرسانی تا استقرار فرمانداری، دغدغه هایی که یکی پس از دیگری محقق می شودسردار عدل هاشمی پور در سومین نطق انتخاباتی در جمع پرشور و صمیمی مردم بخش چاروسا گفت: شهرستانی بین قلعه‌رئیسی و دیشموک همیشه دغدفه مردم بود.
وی افزود: اگر بتوانیم زیرساخت ها عمرانی مانند گاز، و جاده را تامین کنیم خود به خود شهرستان و فرمانداری هم می آید.

شمی پور تصریح کرد: تا زمانبکه چاروسا از بن بست خارج نشود، و دیگر زیرساختهای ،کشاورزی، مخابرات، ورزش و اقتصادی ارتقا نیابد توسعه محقق نخواهد شد. 

وی گفت: طی سالهای گذشته جمعیت زیادی از دو بخش قلعه رئیسی و‌دیشموک به دلیل نبود امکانات رفاهی مهاجرت کرد ک هاشمیتاکید کرد: اگر طی دوره های گذشته کارهتی تولیدی و‌اصولی اجرایی میشد  این بخشها محروم نبودن.

 

وی گفت: در دیشموک به من گفتند که با واژه ی نفهمیدن به من گفتن که چرا چهار دور به من رای دادید، من به خودم اجازه نمی دهم از این واژه ها به کار ببرم چون لباس روحانیت دارید.

وی گفت: وقتی این توهین را شنیدم پیش خودم گفتم خدایا چقدر شما من را عزیز کردی که مهرم را به دل انسان ها جا دادید و مردم من را انتخاب می کنند.

وی خطاب به موحد گفت: در شورای تامین قرارگذاشتیم به هم توهبن نکنیم و امنیت منطقه برای ما مهم باشد،حالا در جوابتان می گویم که دیگر وزنت دستم آمد و دیگر جواب شما را نمی دهم.

وی با اشاره به شکست دور قبل موحد از او افزود: آری من نمی فهمیدم اما حالا فهمیدم و یک دور تجربت کردم این دور هم تکرار می کنم.

هاشمی پور افزود: من یک آدم پیگیری هستم و آمدم تا کار انجام دهم.

وی تاکید کرد: علت ظلمی که به من میشود این است که پیگیرم و کار می کنم.

هاشمی افزود: محور پاتاوه به دهدشت تا سه ماه آینده عبور موقت می شود، جاده دشت آزادی به دم عباس که دستور دادم که زودتر از موعد حل شود.

هاشمی گفت: رو کش آسفالت تا جاورده امد و راهداری مناقصه گذاشته و بزودی ادامه آن شروع می شود، مردم ارزوی جاده برفکون را داشتند و با رایزنی با زنگنه دو سال اتلاف وقت را با سرعت ادامه دادم و هر بخشی از آن را از یک خیر می گرفتم.

زیرسازی جاده های زیرکل و فاریاب توت انجام شده است.

از بزرگواری و شرکت گاز برای بحث گاز تشکر می کنم، به زنگنه گفتم که کیلومتر کیلومتر را قبول ندارد و کل محور را یک پکیج کن تاتحویل یک پیمانکار قوی دهم و کل پروژه را ادامه دهم که بحمدالله الان مردم از این نعمت خوشحال هستند.

وی به رایگان شدن کنتور گاز هم اشاره کرد و تاکید کرد: من کنتور رایگان می گیرم ولی یک عده ای نشستند و هر کاری من میکنم می آیند بی جهت حاشیه درست میکنند ولی تا خدا نخواهد من ذلیل نمی شوم.

وی گفت: آمدند نامه های ابتدایی من را از ادم های مریض در ادارات، گرفتند و شایعه کردند که من هم آمدم مجددا نامه نگاری کردم و شفاف سازی کردم و گفتم تا من زنده ام نمی گذارم ریالی بابت کنتور گرفته شود.

وی تاکید کرد: فیش های گاز این مناطق را در حال تلاش هستم تا تعرفه گران گاز را نیز کم کنم.

هاشمی گفت: ۲۷ چمن مصنوعی هر چمن ۵۰۰ میلیوو آوردم اما یک نفر اسم من را نیاورد.

وی با عذرخواهی از جوانان گفت: خود جوانان می دانند که برای ورزشگاه چه زجر کشیدم تا بالاخره چمن آن خریده شده و بزودی کار تکمیل می شود.

هاشمی خطبه های امام جمعه قلعه رئیسی را همیشه یاور خود دانست و گفت که بخشی از فعالیت ها با پیگیری های همیشگی و فشار او بوده است، امام جمعه سوق نیز برای ورزشگاه چاروسا به من فشار می آورد.

هاشمی پور ضمن تسکر از رییس آموزش و پرورش چاروسا گفت: در زمینه های آموزشی و پزشکی خدمات متعددی را انجام دادم که خانه بهداشت های متعدد در این بخش نمونه هایی از آنهاست.

وی با توصیه به هواداران خود گفت: اگر حتی به من بدتر از نفهمیدن گفتند شما رعایت کنید، رقیب اگر چاقوی او برش بداشت سر من را نیز در آب مارون می انداخت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار