تاریخ انتشار:۱۲:۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: شهردار یاسوج گفت: علی رغم افزایش ۴۰ درصدی اتوبوس های ناوگان عمومی و خرید ۱۳ دستگاه ‌اتوبوس در این شهر هنوز هم فرسودگی و از کارافتادگی آن ها به وضوح قابل مشاهده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نستهن مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ناوگان عمومی پاسخگوی نیاز مردم این شهر در حوزه حمل و نقل نبوده و باید ارتقای اساسی ظرفیت های آن در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هم اینک ۴۰ درصد تاکسی های شهر یاسوج فرسوده است و باید در این حوزه نیز اقدامات اساسی انجام شود.

شهردار یاسوج بیان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به بهبود وضعیت ترافیک شهری و کاهش مشکلات موجود می انجامد.

مقدم عنوان کرد: شهریور ماه سال گذشته ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری یاسوج افزوده شد اما با وجود آن، اقدامات بیشتری برای خدمات رسانی مناسب تر به مردم یاسوج نیاز است.

وی ابراز داشت: به دلیل نبودن زیرساخت های مناسب و عرض معابر شهر یاسوج، ناوگان عمومی این شهر پوشش مناسبی در سال های گذشته برای خدمات دهی مطلوب به مردم نداشته است.

شهردار یاسوج ابراز داشت: هنوز ۲۵ درصد معابر شهر یاسوج خاکی است و امسال در حوزه نهضت آسفالت، ۵۰۰ هزار متر مربع در خیابان های کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

پوشش خدماتی شهرداری یاسوج به ۲۶۰ هزار نفر است در حالی که این شهرداری بر اساس چارچوب ها باید به ۱۳۰ هزار نفر خدمات رسانی کند و با احتساب چندین منطقه دیگر این جمعیت به ۲ برابر می رسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین