تاریخ انتشار:۱۸:۰۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
رئیس صمت کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس صمت کهگیلویه،گفت:گوشت منجمد با ارائه کارت ملی در شهرستان عرضه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید یاسین علویان ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: در راستای کاهش التهاب بازار و تنظیم بازار گوشت قرمز،200 تن گوشت منجمد به قیمت هر کیلو 29 هزار تومان در شهرستان عرضه شد.

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه،گفت: به منظور جلوگیری از سودجویی دلال‌بازان، توزیع گوشت قرمز برزیلی با ارائه شماره ملی و ثبت در لیست انجام شد.

وی، با بیان اینکه متقاضیان خرید گوشت منجمد با مراجعه به اداره صمت و ارائه مشخصات حواله دریافت کردند،افزود:عاملان توزیع به کسانی گوشت فروختند که حواله داشته باشد.

علویان،تصریح کرد: جذب و توزیع لاستیک خودروهای دیزلی با معرفی سازمان تاکسیرانی و بر اساس مستندات صورت گرفت.

وی، همچنین از ساماندهی واحدهای خبازی خبر داد و گفت: واحدهای خبازی که فعالیت نداشته اما از سهمیه آرد دولتی برخوردار بودند شناسایی و سهمیه آرد آنها حذف شد.

این مسؤول، ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از بازار 53 فقره فرم تخلف صنفی با ارزش ریالی 340 میلیون تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارسال شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.