کد خبر: ۱۲۹۵۰
تاریخ انتشار:۰۰:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: دوگانه جنگ/صلح و تنش‌آفرینی در انتخابات 96 یادآور جنگ «احزاب/خندق» است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رضا سراج در کانال تلگرمی خود نوشت:

دوگانه جنگ/صلح و تنش‌آفرینی در انتخابات 96 یادآور جنگ «احزاب/خندق» است. مشرکین مکه و سایر قبایل عرب به تحریک یهود، در صدد نابودی مسلمانان و پیامبر(ص) برآمدند. در این نبرد نابرابر، جریان #نفاق نقش قابل توجهی ایفا نمود.

منافقین در جنگ احزاب :
عدم ایمان به وعده‌های الهی
هراسیدن از هیبت و هیمنه دشمن
فریب و خیال دانستن وعده‌های الهی
دعوت به ترک مبارزه با دشمنان
فرار از جبهه‌ی نبرد با دشمنان  
دست کشیدن از ادعای حمایت از اسلام
متابعت از دشمن بخاطر ترس و سست ایمانی

خداوند با مذمت منافقین و تلاش آنان برای سازشکاری و متابعت از دشمنان به بهانه جلوگیری از ضرر و ضربه آنان، این اقدام را بی‌فایده می‌داند؛ چرا که هیچ کس بدون اراده‌ی خداوند نمی‌تواند ضرر برساند و نه ضرری را از کسی دفع نماید. و خداوند دفع ضرر کفار را از طریق مبارزه با ایشان و فرمانبرداری از رهبر جامعه اراده کرده است. (سوره مبارکه احزاب)


رهبر انقلاب در 95/4/12 : « اوضاع کنونی بسیار شبیه جنگ احزاب است؛ امروز همه‌ی زورگویان مقابل جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند. در این شرایط افراد "سست ایمان"، اظهار "یأس" و "خودکم‌بینی" می‌کنند.»

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.