کد خبر: ۱۲۸۰۷
تاریخ انتشار:۲۱:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: پروژه اجرای شبکه فاضلاب منطقه امامت شهر یاسوج که در بهمن ماه سال 95 در دهه فجر با حضور استاندار و مسئولان آب و فاضلاب و فرماندار بویراحمد کلنگ زنی شد طولی نکشید که عملیات اجرایی آن تعطیل و به فراموشی سپرده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در روز 14 بهمن ماه سال 1395 پروژه های شهرستان بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

اولین پروژه کلنگ زنی در این شهرستان اجرای شبکه فاضلاب شهر یاسوج بود که به نمایندگی از شش طرح آب و فاضلاب شهری یاسوج انجام شد اما متاسفانه تعدادی از شهروندان یاسوجی از اجرایی نشدن این پروژه خبر دادند و گفتند که این اداره پول از مردم گرفته اما پروژه تعطیل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب: مدت اجرای این پروژه 12 ماه است

در آیین کلنگ زنی این پروژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب عنوان کرده بود که این پروژه به صورت فاینانس عمرانی اجرا می‌شود و اعتبار آن ۲۶ میلیارد ریال است.

 

سید علی لدنی نژاد طول این پروژه را ۷کیلومتر عنوان کرد و گفت:۷۵۰۰نفر در قالب ۱۵۰۰مشترک از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد و مدت زمان اجرای این پروژه ۱۲ ماه است.

استاندار:پروژه های فاضلاب اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آنها توجه شود

همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اهمیت طرح‌های آب و فاضلاب در افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، تصریح کرد: باید به اجرای و حمایت از  پروژه‌های آبفا توجه بیشتری شود چرا که جمعیت این شهر رو به افزایش است.

هشدار فرماندار بویراحمد به مسئولان آب و فاضلاب

همچنین فرماندار بویراحمد در این مراسم عنوان کرد: به ضرورت توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری به دلیل مهاجرت‌های گسترده در یاسوج تأکید کرد.

سید محمدکاظم نظری در این آئین با اشاره به جمعیت شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مهاجرپذیر بودن مرکز کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه ویژه مسئولان است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب شهری تصریح کرد: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر یاسوج می‌طلبد که آبفای شهری گسترش تشکیلاتی داشته باشند.

نظری با تاکید بر اینکه برخی از روستاهای شهر یاسوج حکم یک شهر را دارند و مستلزم توجه هر چه بیشتر مشکلات است افزود: در صورت عدم برنامه‌ریزی و لحاظ نکردن این مشکلات در آینده شاهد مشکلات بیشتری در این حوزه خواهیم بود.

فرماندار بویراحمد گفت: امیدواریم شاهد توسعه شبکه‌های فاضلاب در سطح یاسوج و بهره‌مندی مردم از این خدمات باشیم.

حال بعد از سه ماه از کلنگ زنی این طرح، همچنان مردم چشم انتظار اجرای شبکه آب و فاضلاب هستند اما متاسفانه مسئولا آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تنها وعده و وعید می دهند و به حرفهای خودشان نیز عمل نمی کنند.

یکی از شهروندان امامت 13 شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بهمن ماه سال گذشته پول بریا اجرای پروژه از مردم منطقه امامت گرفته شد اما متاسفانه در اوایل دهه فجر فقط یک کلنگ زنی سوری انجام شد اما تاکنون کاری انجام نشده است.

وی می افزاید: مسئولان آب و فاضلاب اگر نمی توانند کاری انجام دهند و یا مشکلات مالی دارند چرا مردم را به تمسخر می گیرند و وعده دروغین می دهند.

حسینی دیگر شهروند این منطقه تصریح کرد: وقتی مدیعامل شرکت آب و فاضلاب کلنگ این طرح را بر زمین زد با اقتدار گفته بود که الان همکاران من اجرای این پروژه را شروع می کنند اما بعد از اینکه مراسم تمام شد دیگه رفتند و برنگشتند.

وی تصریح کرد: شبکه های فاضلاب امروزه اهمیت بسیار زیادی دارند و از بروز خیلی از مسایل بهداشتی تاثیر دارند اما متاسفانه آب و فاضلاب یاسوج فقط به مردم می گویند پول بدهید اما کاری انجام نمی دهند.

این شهروند یاسوجی در پایان اضافه کرد: از مسئولان استانی و استاندار تقاضا داریم تا به این مشکل هر چه زودتر رسیدگی کند.

 

 
 

منبع: صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.