کد خبر: ۱۲۶۸۵
تاریخ انتشار:۱۲:۳۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
پس از ماه ها دعوت مردمی
عصر دنا: سرانجام پس از ماه ها بحث و گمانه زنی، آیت الله ابراهیم رییسی به طور رسمی اعلام کاندیداتوری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرانجام پس از ماه ها بحث و گمانه زنی، آیت الله ابراهیم رییسی به طور رسمی اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش صراط، متعاقب این خبر، رای گیری در نشست جمنا برای انتخاب 5 کاندیدای نهایی این تشکل هم برگزار شد و رئیسی با اختلاف خیره کننده ای نسبت به سایر منتخبان در جایگاه نخست قرار گرفت.

آیت الله رئیسی از مجموع 2333 رای صحیح 2147 رای معادل 92 درصد کل آرا را به دست آورد.

فارغ از انگیزه برخی از سیاسیون و تشکل ها برای حمایت از آیت الله رئیسی، ماجرای دعوت از او برای انتخابات ریاست جمهوری به ماه ها قبل بازمی گردد.

عمده این دعوت ها از سوی گروه های مردمی صورت گرفته بود.

این نکته قابل تاملی است. چرا که به نظر می رسد عمده ترین دلیل کاندیداتوری رییسی، نه گروه های سیاسی که درخواست های مردمی بوده است. البته فارغ از این موضوع ویژگی های آیت الله رییسی باعث شده تا توان جمع کردن اصولگرایان را بیش از هر کاندیدای دیگری داشته باشد.
 منبع: صراط
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین