تاریخ انتشار:۰۰:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رئیس‌جمهور در حمایت از مطهری رویکرد انتخاباتی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به چرخش‌هایی که برخی افراد از نظر مشی سیاسی داشته‌اند اظهار کرد: این چرخش‌ها موجب برخی سوء استفاده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد در فتنه 78 یک موضع داشتند و 10 سال بعد در فتنه 88 موضعی دیگر اتخاذ کرده‌اند افزود: این‌گونه افراد برای گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تاریخ مصرف دارند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گریزی به نامه رئیس‌جمهور در خصوص علی مطهری زد و گفت: وقتی رئیس‌جمهور محترم برای کارهای مهم و اساسی در کشور و مشکلاتی که اکنون به وضوح مشاهده و احساس می‌شود نامه‌نگاری نمی‌کند نیاز به تجزیه و تحلیل دارد.

وی بیان کرد: وقتی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نامه‌نگاری از سوی رئیس‌جمهور خطاب به وزرا نمی‌بینیم و از آن سو برای فردی مثل علی مطهری نامه‌نگاری می‌شود پی به دلیل این نامه‌نگاری خواهیم برد.

بزرگواری به انتخاباتی بودن این نامه اشاره کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور در دمادم انتخابات برای به دست آوردن دل برخی جریانات سیاسی دست به قلم می‌شوند که شاید مورد خوشایند سیاسیون قرار گیرد.

وی به مشکلاتی مانند فساد 8 هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت: کاش رئیس‌جمهور محترم برای معلمان بی‌نوا دست به قلم می‌شدند و نامه‌نگاری می‌کردند.

بزرگواری در ادامه با اشاره به شخصیت علی مطهری گفت: باید به حرف امام مراجعه کنیم که می‌فرمایند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند باید بدانید که مشکلی وجود دارد.

وی گفت: لذا وقتی رادیو آمریکا و اسرائیل از ما تعریف و تمجید می‌کنند شک نداشته باشیم که دچار مشکل شده‌ایم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.