احیای ۱۰ واحد غیرفعال صنعتی در خراسانشمالی؛ آغاز جهش تولید!
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسانشمالی از احیای ۱۰ واحد غیرفعال صنعتی در استان خبر داد و اعلام کرد که هدف، بازگرداندن سالانه حداقل ۱۰ واحد راکد به چرخه تولید است. این اقدام میتواند نقطه عطفی در جهش تولید و رونق اقتصادی استان باشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسانشمالی از احیای ۱۰ واحد غیرفعال صنعتی در استان خبر داد و اعلام کرد که هدف، بازگرداندن سالانه حداقل ۱۰ واحد راکد به چرخه تولید است. این اقدام میتواند نقطه عطفی در جهش تولید و رونق اقتصادی استان باشد.
به گزارش عصر دنا،
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسانشمالی اعلام کرد که ۱۰ واحد صنعتی که به حالت غیر فعال درآمده بودند، دوباره به چرخه تولید بازگشتهاند. وی همچنین افزود: برنامهریزیها به گونهای انجام شده که هر سال حداقل ۱۰ واحد راکد دیگر نیز با برطرف کردن موانع و چالشها، فعالیتهای خود را از سر بگیرند.


دیدگاهتان را بنویسید