هفتم تیر؛ گواهی بر مظلومیت ایران و رذالت دشمنان
استاندار یزد در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت آیتالله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، حادثه خونین هفتم تیر را نشانهای از مظلومیت ملت ایران و اوج رذالت دشمنان نظام اسلامی دانست. این واقعه، همچنان یادآور مقاومت و ایستادگی مردم در برابر ظلم و ستم است.
استاندار یزد در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت آیتالله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، حادثه خونین هفتم تیر را نشانهای از مظلومیت ملت ایران و اوج رذالت دشمنان نظام اسلامی دانست. این واقعه، همچنان یادآور مقاومت و ایستادگی مردم در برابر ظلم و ستم است.
به گزارش عصر دنا،
استاندار یزد در پیامی که روز شنبه به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب و همچنین هفته قوه قضاییه صادر کرد، به حادثه دلخراش هفتم تیر اشاره کرد و آن را نشانهای دائمی از مظلومیت ملت ایران و اوج ناپاکی دشمنان نظام اسلامی دانست. این پیام به یادآوری فداکاریهای این شخصیتهای دینی و سیاسی و همچنین تأکید بر ضرورت وحدت و همبستگی ملی پرداخت.


دیدگاهتان را بنویسید