استاندار کرمانشاه: منابع بانکی باید در خدمت توسعه استان باشد!
استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد بانکهای محلی در ارائه تسهیلات، تأکید کرد که منابع مالی جذبشده باید به توسعه و رونق اقتصادی استان اختصاص یابد و بانکهایی که از استانداردهای تعیینشده تخطی میکنند، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد بانکهای محلی در ارائه تسهیلات، تأکید کرد که منابع مالی جذبشده باید به توسعه و رونق اقتصادی استان اختصاص یابد و بانکهایی که از استانداردهای تعیینشده تخطی میکنند، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
به گزارش عصر دنا،
استاندار کرمانشاه با انتقاد از نحوه عملکرد بانکهای شهری و بانکهای فعال در حوزه گردشگری در زمینه اعطای تسهیلات، بر لزوم استفاده از منابع مالی جذبشده از مردم این استان برای توسعه و رونق اقتصادی کرمانشاه تأکید کرد. وی همچنین اظهار داشت که بانکهایی که میزان مصارف آنها نسبت به منابع کمتر از حداقل تعیینشده توسط بانک مرکزی باشد، باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید