نیروگاه زبالهسوز نوشهر: وعدهها در باتلاق چالشهای زیستمحیطی!
نیروگاه زبالهسوز نوشهر، با وعده کاهش روزانه ۲۰۰ تن زباله، اکنون در باتلاق چالشهای زیستمحیطی غرق شده است و مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به انتقادات جدی از پیمانکار این پروژه پرداخته است. مشکلاتی نظیر اختلال در سامانه پایش دود و انباشت پسماندهای خطرناک، آینده این طرح را در هالهای از ابهام فرو برده است.
نیروگاه زبالهسوز نوشهر، با وعده کاهش روزانه ۲۰۰ تن زباله، اکنون در باتلاق چالشهای زیستمحیطی غرق شده است و مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به انتقادات جدی از پیمانکار این پروژه پرداخته است. مشکلاتی نظیر اختلال در سامانه پایش دود و انباشت پسماندهای خطرناک، آینده این طرح را در هالهای از ابهام فرو برده است.
به گزارش عصر دنا،
نیروگاه زبالهسوز نوشهر که از سال ۱۳۹۷ با وعده مدیریت روزانه ۲۰۰ تن زباله از سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت آغاز به کار کرده، حالا با مشکلات جدی زیستمحیطی مواجه شده است. این مشکلات شامل اختلال در سیستم پایش آنی دود، عدم وجود تصفیهخانه، بلاتکلیفی در مدیریت پسماندهای خطرناک و انباشت زبالههای سالهای گذشته میشود. در همین راستا، امروز – شنبه – محمدرضا کنعانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، در مصاحبهای با خبرنگار ایرنا به انتقاد از پیمانکار این نیروگاه پرداخته و نکات مهمی را درباره وضعیت فعلی آن مطرح کرده است که میتوانید در فیلم مشاهده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید