حامد زمانی پس از هشت سال، در شب یاد شهدای دنا در باغ فردوس درخشان شد!
حامد زمانی پس از هشت سال غیبت، در دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با اجرای قطعهای به یاد شهدای ناو دنا، بار دیگر دلهای مخاطبان را در شب یاد آن عزیزان به وجد آورد. این برنامه که با شعار «من ایرانم» برگزار شد، میزبان جمعی از هنرمندان و مردم بود.
حامد زمانی پس از هشت سال غیبت، در دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با اجرای قطعهای به یاد شهدای ناو دنا، بار دیگر دلهای مخاطبان را در شب یاد آن عزیزان به وجد آورد. این برنامه که با شعار «من ایرانم» برگزار شد، میزبان جمعی از هنرمندان و مردم بود.
به گزارش عصر دنا
تیتر: حامد زمانی پس از هشت سال، در شب بزرگداشت شهدای دنا در باغ فردوس درخشان شد!
متن خبر:
تهران- ایرنا- دومین رویداد شبانه «باغ فردوس» تحت عنوان «من ایرانم» با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقهمندان به هنر برگزار گردید. در این مراسم، حامد زمانی، خواننده مطرح پاپ، پس از هشت سال غیبت، با اجرای آهنگی به یاد شهدای ناو دنا، به صحنه آمد و لحظات احساسی را برای حاضران رقم زد.


دیدگاهتان را بنویسید