بازیافت ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در ایلام
ایلام – ایرنا – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از بازپسگیری ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در قالب طرح ملی «مهتاب» در استان خبر داد و تأکید کرد که این حجم از انرژی با برچیدن انشعابهای غیرمجاز و اصلاح شبکه در ساعتهای اوج بار به دست آمده است.
ایلام – ایرنا – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از بازپسگیری ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در قالب طرح ملی «مهتاب» در استان خبر داد و تأکید کرد که این حجم از انرژی با برچیدن انشعابهای غیرمجاز و اصلاح شبکه در ساعتهای اوج بار به دست آمده است.


دیدگاهتان را بنویسید