تاریخ انتشار:۰۷:۵۳ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: احمدزاده گفت: سیمان تولیدی کارخانه‌های استان از گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

استاندار این استان گفت: صادرات سیمان از طریق گمرک و به‌نام کهگیلویه وبویراحمد خبر خوبی است که مزایای فراوانی را برای استان به همراه خواهد داشت.
احمدزاده افزود: با صادرات سیمان، کهگیلویه و بویراحمد در زمره استان‌های صادر‌کننده سیمان قرار گرفت و هم صادرات این محصول برای استان سرمایه به همراه دارد.
وی به تولید سیمان در استان اشاره کرد و ادامه داد: دو کارخانه تولیدی سیمان یاسوج و مارگون فعال هستند، اما به دلیل نبود برخی زیرساخت‌ها سیمان تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در استان بوشهر ثبت و به‌ نام این استان به خارج از کشور صادر می‌شد.
احمدزاده بیان کرد: با پیگیری‌ها، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و همچنین همکاری حوزه اقتصادی و گمرک، صادرات سیمان به درون استان منتقل شد و از این به بعد محصول سیمان صادراتی به‌نام استان کهگیلویه و بویراحمد به خارج از کشور صادر می‌شود.
وی اضافه کرد: محصولات تولیدی استان که قابلیت صادرات دارند و از گمرکهگیلویه و بویراحمد صادر می‌شوند در توسعه بخش اقتصادی استان اثرگذار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.