تاریخ انتشار:۱۵:۵۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: عصردنا، نوذر شبرنگ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه بویراحمد: همه ما در مقابل کارگران زحمت کش مسئولیم و خدمت به این قشر زحمت کش را وظیفه خود میدانیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی: دومین جلسه گرامی داشت هفته کار وکارگر با حضور نوذر شبرنگ مدیرکل کار، مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع، حراست اداره روزچهارشنبه تاریخ 1403/1/29 در محل سالن جلسات اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برگزار گردید.

نوذر شبرنگ مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیلویه بویراحمد ضمن تبریک مجدد عملیات غرور آفرین پاسداران اسلام علیه رژیم کودک کش اسرائیل گفت: همه ما در مقابل کارگران زحمت کش مسئولیم و خدمت به این قشر زحمت کش را وظیفه خود میدانیم.

شبرنگ گریزی به لزوم پاسداشت هفته کار و کارگر زد و افزود: می طلبد اعضای شورای هماهنگی متحدالشکل و به صورت هماهنگ در برگزاری برنامه های این هفته همت نموده و هفته ای متفاوت از سالهای گذشته برای کارگران زحمت کش رقم بزنند.

وی اشاره ای به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است نمود و گفت: جا دارد کلیه ادارات مرتبط، شرکتها، واحدهای تولیدی با انسجام و پشتکار در انجام ویژه برنامه های هفته کارگر اهتمام جدی داشته تا باعث ترغیب وانگیزه بیشتر در بین کارگران شود.

در ادامه دامیار مدیرکل بهزیستی ضمن تبریک دست آورد های بی نظیر رزمندگان میهن اسلامی افزود: چرخ اقتصادی به دست کارگران زحمت کش می چرخد و نامگذاری چنین روزی به منزله تقدیر و تشکر از از زحمات آنها می باشد.

در نهایت همه ادارات شورای هماهنگی آمادگی و همکاری خود در برگزاری این هفته را اعلام نمودند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین