کد خبر: ۲۳۴۸۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۵۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت‌های شورای ائتلاف به انتخابات محدود نمی‌شود، افزود: ما باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی، زمینه را برای ارتقای سطح آگاهی و بصیرت جوانان و سایر اقشار جامعه فراهم کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

در این نشست، حاضران از جمله رئیس شورای ائتلاف، دبیر شورا، عضو شورا و جمعی دیگر از فعالان سیاسی، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص خودکشی، عملکرد مسئولان، مشکلات مردم و راهکارهای حل آنها پرداختند.



اهمیت توجه به حضور نیروهای انقلابی متخصص در انتصابات

حجت‌الاسلام محمد غفاری زاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی خود با اشاره به رسالت این شورا در راستای اهداف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شورای ائتلاف وظیفه دارد تا با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های مستمر، زمینه را برای حضور نیروهای انقلابی و کارآمد در عرصه‌های مختلف به‌خصوص انتخابات فراهم کند.


 وی با بیان اینکه فعالیت‌های شورای ائتلاف به انتخابات محدود نمی‌شود، افزود: ما باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی، زمینه را برای ارتقای سطح آگاهی و بصیرت جوانان و سایر اقشار جامعه فراهم کنیم.

غفاری در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده توسط شورای ائتلاف اشاره کرد و گفت: ما در طول مدت فعالیت خود، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص مبانی سیاست، اخلاق نقد، گفتگو، جریان‌شناسی و غرب‌شناسی برای اعضای شورا و سایر فعالان سیاسی کرده‌ایم.

مسئولین زمینه‌ساز دلسردی مردم از نظام می‌شوند

موحدی دبیر شورای ائتلاف نیز در سخنرانی خود با اشاره به انتظارات مردم از مسئولان، اظهار داشت: مردم انتظار دارند که مسئولان در خدمت آنها باشند و مشکلات آنها را حل کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از مسئولان به‌جای خدمت به مردم، به دنبال منافع شخصی خود هستند، تصریح کرد: این موضوع باعث نارضایتی مردم شده و آنها را نسبت به‌نظام دلسرد کرده است.

موحدی در ادامه خواستار نظارت بیشتر نماینده ولی‌فقیه در استان بر عملکرد مسئولان شد و گفت: آیت‌الله حسینی باید با تذکر به مسئولان، آنها را به انجام وظایف خود در قبال مردم ترغیب کند.

باید به حضور زنان در اجتماع توجه بشود

  شهین رحیمی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نیز در سخنرانی خود با اشاره به مشکلات زنان در استان، اظهار داشت: متأسفانه از زنان در پست‌های مدیریتی به‌اندازه کافی استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نقش داشته باشند"، تصریح کرد: "استفاده از توانمندی‌های زنان می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات جامعه کمک کند.

رحیمی در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولان به مسئله حجاب در دانشگاه‌ها و ادارات شد و گفت: متأسفانه در برخی از دانشگاه‌ها و ادارات، شاهد بی‌حجابی و بدحجابی هستیم که این موضوع مغایر با ارزش‌های اسلامی است.

دیدار اعضای شورای ائتلاف با امام جمعه یاسوج/ اهمیت توجه به حضور نیرو‌های انقلابی متخصص در انتصابات

شورای ائتلاف زمینه حضور نیروهای انقلاب را عرصه‌های مختلف فراهم کنند

آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در سخنرانی خود با اشاره به وظایف شورای ائتلاف، اظهار داشت: شورای ائتلاف باید با شناسایی و معرفی نیروهای انقلابی و کارآمد به مردم، زمینه را برای حضور آنها در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

 وی با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح در مسئولیت‌ها، یکی از مهم‌ترین وظایف ما است، تصریح کرد: ما باید با همدلی و وحدت، برای حل مشکلات مردم و پیشرفت استان تلاش کنیم.

آیت‌الله حسینی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات استان از جمله بیکاری، فقر و اعتیاد، گفت: "حل این مشکلات نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی در خصوص خودکشی در استان نیز اظهار داشت: متأسفانه آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است که این موضوع نگران‌کننده است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه «دلایل مختلفی برای خودکشی وجود دارد، اما یکی از مهم‌ترین این دلایل، مشکلات اقتصادی و اجتماعی است، افزود: ما باید با حل این مشکلات، زمینه را برای کاهش آمار خودکشی در استان فراهم کنیم.

در این نشست، حاضران همچنین به موضوعاتی از جمله دخالت نمایندگان در انتصابات، گرانی و تورم، مشکلات معیشتی مردم و راهکارهای حل آنها پرداختند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
وقتی مردم به سینه شما وکاندیداهاتون دست رد زدند چه دلیلی داره دوباره حرف از مردم ومعرفی نیروهایتان میزنید.
ثانیا چرا این چهارسال که نمایندگان همفکرتان در صفر تاصد انتصابات دخالت مستقیم می کردند ،هیچ عکس العملی نداشتید وهمه سهمیه خود را گرفتید.حالا حرف از دخالت نمایندگان میزنید.
نمایندگان جدید هنوز نیامدن که دخالتی داشته باشند وبه موقعش می آیند چون نماینده ومنتخب مردمند حق دارند.
آنکه حق صحبت واظهار نظر ندارد شمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
مشکل اساسی این استان وجود احمدزاده به عنوان استانداری ضعیف فاقد تخصص و تبحر و اولویت فامیل بازی اوست برای مسکن ملی یاسوج آن همه ظاهرسازی در زمان حضور رئیس جمهور در استان صورت گرفت الان کدام مستحق صاحب خانه شده است؟
در ایام انتخابات آنها که شعار می دادند فلان جا شهرستان شد و بهمان جا بخشداری و بیمارستان و طرح های صوری آب رسانی کلنگ زنی می کردند،چرا الان غیب شده اند؟!

به واسطه ی وجود احمدزاده امروز در این استان دیگر کسی برای رئیسی تره هم خرد نمی کند زیرا سیاست هایش تفرقه برانگیز است و نه تنها کمکی به وجهه ی دولت در استان نکرده بلکه باعث تنفر کم‌سابقه ی مردم از دولت هم شده است
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
مدیر باید توانمند، متعهد و متخصص حوزه خود باشه حالا چه اصولی و چه اصلاحی!
بعنوان حامی شورای ائتلاف میگم اگه یه مدیر اصلاحی و کاربلد و کارکن برای گردشگری بزارن، دست شم می بوسیم.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
این ائتلافهای خودساخته جایی ندارند ازانتخابات هم معلوم بود امادربحث انتخاب مدیران امیدواریم شایستگان ،نه باندبازان،درراس ادارات قراربگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
هیچی حاج آقا هم سهمیه ویژه دارن
تو رو خدا با این کارها آبروی نظام و رهبری رو نبرید
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
عزل مدیر گردشگری مورد تقاضای ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
هرمدیری که اشتهار به فساد از هرتوعی داشته باشد باید برکنارشود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.