کد خبر: ۲۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل غله کهگیلویه و بویراحمد گفت: گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از هفته آینده در 9 مرکز خرید استان به صورت تضمینی خریداری خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، ابوالحسن صداقت‌کیش امروز در نشست شورای کشاورزی کهگیلویه گفت: خرید تضمینی گندم هفته آینده با اولین برداشت این محصول در کهگیلویه آغاز خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مراکز خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و افزود: در سال زراعی جاری 9مرکز خرید آماده خدمات‌دهی به کشاورزان دایر شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی انظار می‌رود متولیان امر همکاری لازم را در جهت برداشت به موقع محصولات کشاورزی داشته باشند.

صداقت‌کیش گفت:گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کهگیلویه در 2 مرکز خردیاری می‌شود.

این مسئول قیمت گندم معمولی را 17 هزار و 500 تومان و گندم دروم را 17 هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل غله استان با اشاره به اینکه سال گذشته 75 تن گندم مازاد بر نیاز خریداری شد ابراز امیدواری کرد امسال خرید تضمینی افزایش پیدا کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
سلام، چرا در این مراکز خرید گندم هیچ گونه نظارتی از طرف شرکت غله وجود ندارد، الان دوسال هست که طرح نظارت از این مراکز برداشته شده و این دارای اشکالات برای برای کشاورزان هست ،ممنون میشم پیگیری کنید تا دوباره طرح نظارت به اجرا درآید با تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین