کد خبر: ۲۳۶۳۰
تاریخ انتشار:۰۸:۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اصفهان یکی از شهرهای زیبا و توریستی در کشور است و در این شهر برای هر نوع سلیقه‌ای تفریح و سرگرمی وجود دارد. سفر رفتن برای بسیاری یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های زندگی محسوب می‌شود. البته انتخاب مقصد مناسب خود یکی از مهم‌ترین مراحل سفر است اگر کسی قصد سفر به نصف جهان را داشته باشد، باید خود را برای زیبایی‌های بی‌پایان اصفهان آماده کند. با برنامه‌ریزی برای سفر می‌توان لحظات خوب و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌ رقم زد. بعد از انتخاب مقصد نوبت به انتخاب محل اقامت مناسب می‌رسد که جزو ضروریات هر سفر محسوب می‌شود. در این متن می‌خواهیم به معرفی پنج مورد از برترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر اصفهان بپردازیم تا کمکی به انتخاب مسافران این شهر بکنیم.

هتل عباسی اصفهان

یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه در شهر اصفهان، هتل عباسی است. این هتل پنج‌ستاره جزو بهترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود و با امکانات مدرن خود نمایانگر تاریخ، معماری و هنر ایرانی‌هاست.

قدمت این هتل زیبا در اصفهان به ۳۰۰ سال قبل برمی‌گردد. هتل عباسی در خیابان چهارباغ قرار دارد و در ابتدا به دستور شاه سلطان حسین صفوی به شکل کاروان‌سرا طراحی و ساخته‌شده است. این هتل اصفهان دو بار مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. هتل عباسی چشم‌انداز زیبایی رو به گنبد فیروزه مسجد چهارباغ دارد و در سطح جهان نیز لقب زیباترین هتل به هتل عباسی اصفهان تعلق دارد.

هتل عباسی ۲۲۵ واحد اقامتی دارد و انواع اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، سوئیت دو نفره معمولی و اتاق دوتخته پردیس، سوئیت دو نفره قاجار و آپارتمان دوخوابه چهار نفره. این هتل گنجایش میزبانی از ۱۵۰۰ مسافر را دارد.

از امکانات رفاهی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو رستوران، پارکینگ سرپوشیده و روباز، استخر، اینترنت وای فای، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران بام و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل کوثر یکی از هتل‌های پنج ستاره و بین‌المللی در شهر اصفهان است. این هتل فیروزه‌ای‌رنگ در مقابل سی‌وسه‌پل اصفهان قرار دارد.

این هتل از سال ۱۳۴۷ با نام هتل کوروش فعالیت خود را آغاز کرده و تحت نظر هتل‌های شرایتون فعالیت داشته، سپس سال‌ها بعد به گروه بین‌المللی پارسیان پیوسته و به هتل پارسیان کوثر تغییر نام داده است.

این هتل هفت‌طبقه و ۲۲۵ اتاق دارد. این هتل فاصلة نسبتاً کمی با فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن اصفهان دارد؛ بنابراین مسافرانی که قصد سفر به اصفهان را دارند می‌توانند به‌آسانی با خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت راهی این شهر شوند و بعد خودشان را به هتل پارسیان کوثر برسانند.

از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق دوتخته، سوئیت دونفره، سوئیت رویال و اتاق دوتخته توئين اشاره کرد.

برخی از امکانات این هتل زیبا عبارت‌اند از رستوران، پارکینگ، اینترنت وای فای، استخر، خدمات باربری، سونا، سالن ورزشی، جکوزی و ماساژ، خدمات تور گردشگری، سالن آرایشی و زیبایی و صرافی.

هتل عطار اصفهان

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های اصفهان هتل عطار نام دارد که با طراحی فوق‌العاده و بی‌نظیر خود نشانگر هنرهای اصفهان است.

این هتل با معماری سنتی خود موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد و مسافران از نقاط مختلف جهان دوست دارند این هتل بی‌نظیر را رزرو کنند.

این هتل زیبا امکانات و ویژگی‌هایی دارد که آن را به گزینه‌ای عالی برای اقامت در اصفهان تبدیل کرده است.

در این هتل مجلل واحدهای اقامتی به‌صورت سوئیت‌های دونفره و چهارنفره با تجهیزات کامل هستند. در واحدهای این هتل زیبا تلفیقی از هنر ایرانی‌اسلامی و هنرهای اصفهان قابل‌مشاهده است؛ همچنین به دلیل قرارگیری این هتل در محله معروف سید اصفهان امکان دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری آسان است.

امکانات رفاهی خوبی در این هتل ارائه می‌شوند و با اقامت در آن احساس راحتی و آرامش به مسافران القا می‌شود، برخی از این امکانات هتل عطار اصفهان عبارت‌اند از استخر و جکوزی، سالن ورزشی، حمام ترکی، سالن کنفرانس، اینترنت وای فای، تاکسی‌سرویس، صبحانه رایگان، صندوق امانات و پارکینگ. در سفرتان می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های رزرو اقامتگاه در این هتل اصفهان اتاق بگیرید.

هتل پیروزی اصفهان

اکنون نوبت معرفی هتل‌های ۴ ستاره اصفهان رسیده است. هتل پیروزی جزو بهترین هتل‌های شهر اصفهان است. با اینکه این هتل در مقایسه با هتل‌های پنج ستاره از امکانات رفاهی کمتری برخوردار است، اما باز هم برای اقامت گزینه مناسبی به شمار می‌رود. هتل پیروزی دقیقاً همان چیزهایی را دارد که هر مسافری در سفر انتظار آن را دارد. بی‌شک با اقامت در این هتل یکی از سفرهای به‌یادماندنی و شگفت‌انگیز برای مسافران شهر تاریخی اصفهان رقم خواهد خورد.

این هتل زیبا نیز در ابتدا با نام داریوش فعالیت داشت، اما بعدها به پیروزی تغییر نام داده است. نیم‌قرن از ساخت این هتل می‌گذرد و در طی سال‌ها چندین بار بازسازی و تعمیر شده است.

با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان از آثار تاریخی و دیدنی شهر بازدید کرد، برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از باغ چهلستون، موزه هنرهای معاصر، باغ و عمارت هشت‌بهشت، موزه هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهارباغ و غیره. به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو اتوبوس امام حسین به راحتی می‌توان به جاهای دیدنی اصفهان دسترسی داشت، همچنین با چند قدم پیاده‌روی می‌توان به سی‌وسه‌پل و پل خواجو رفت و عکس‌های یادگاری زیبایی گرفت.

این هتل زیبا در پنج طبقه ساخته‌شده و دارای ۹۵ واحد اقامتی است. انواع واحدها عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، سوئیت یک‌خوابه دو نفره سانترال، سوئیت یک‌خوابه دو نفره رویال. برخی از امکانات رفاهی هتل پیروزی اصفهان عبارت‌اند از رستوران، پارکینگ، اینترنت وای فای، ترانسفر گردش، صندوق امانات، کافی‌شاپ و فروشگاه.

هتل عالی‌قاپو اصفهان

از هتل‌های مجلل و قدیمی در شهر اصفهان هتل چهار ستاره عالی‌قاپو است. این هتل از سال ۱۳۴۶ از مسافران میزبانی می‌کند و در سال ۱۳۹۶ نیز به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل زیبا با معماری زیبا و سنتی خود در میان گردشگران طرف‌دار دارد و به دلیلی نزدیکی به جاهای دیدنی و توریستی موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد.

از جمله اتاق‌های موجود در این هتل می‌توان به اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، سوئیت کوچک دو نفره، سوئيت بزرگ چهار نفره اشاره کرد. در این هتل برای مسافران امکانات رفاهی ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است و گردشگران با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند از امکانات رفاهی نظیر اینترنت وای فای، پارکینگ، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، صرافی، لاندری، فروشگاه و کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوند.

سخن آخر

همان‌طور که گفته شد اصفهان یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری در کشورمان است، این شهر بی‌نظیر به دلیل تاریخ غنی خود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. در این شهر انواع هتل و اقامتگاه با درجه و قیمت متفاوت وجود دارند که با انتخاب هرکدام از این هتل‌ها اقامتی خوش و به‌یادماندنی در انتظار مسافران است، همچنین به راحتی می‌توان از جاهای دیدنی و تفریحی شهر بازدید کرد. در این متن نیز به معرفی پنج مورد از برترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر پرداخته شد تا تصمیم برای مسافران راحت‌تر باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین