کد خبر: ۲۳۴۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۵۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه وضعیت نامناسب جاده‌های روستایی دیشموک را نتیجه تعلل مسئولین راهداری استان دانست و گفت: اگر در جلسات خصوصی می‌گوییم و توجه نمی کنید به منزله این نیست که نمی‌دانیم در راهداری استان چه خبر است ؛نگذارید کار مردم در باندبازی و سردسیری و گرمسیری شما معطل بماند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌ نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه بعد از عملیات وعده صادق دشمن به جنگ رسانه روی آورد،گفت: اینکه موشک‌ها اصابت داشت یا نداشت مهم نیست،ظهور قدرت و اراده ملت ایران مهمترین مسئله بود .

امام جمعه کهگیلویه افزود: مسئله مهم این است که کسی جرأت کند به سمت رژیم غاصب موشک شلیک کند البته شلیک به شیطان اکبر یعنی امریکا بود.

وی با بیان اینکه عملیات تنبیهی باعث شد اراده قوی ایران را دنیا در عرصه‌های مختلف مشاهده کند، بیان کرد: این عملایت ثابت کرد جمهوری اسلامی در دفاع از خود و برای امنیت خود خط قرمز ندارد.

امام جمعه کهگیلویه افزود، قدرت و شهامت ملت ایران و شکست هیمنه استکبار جهانی را از دیگر دستاوردها برشمرد و گفت:قوت قلب مسلمانان اسیر حکام بی‌لیاقت و جنایتکار از دیگر موارد حائز اهمیت است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به چالش رسانه در واکنش به عملیات وعده صادق تأکید کرد:ما برای کسانی که خارج از کشور هستند و برای صهیونیست در رسانه تلاش می‌کنند نگران نیستیم چون مزدوری خرج دارد و زندگی در غرب سنگین است ناچارند برای هزینه زندگی مزدوری کنند.

وی ادامه داد: تحلیلگران غرب در رسانه‌های رسمی اقرار کردند که در زمان شلیک موشک‌ها روز قیامت را به چشم خود دیدیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از قوه قضائیه به خاطر برخورد با سیاهنمایی‌های پس از عملیات گفت:چند قوه قضاییه برخورد خوبی کرد توقع داریم با کسانی که برای تطمیع صهیونیست همکاری داشتند برخورد پشیمان کننده داشته باشد.

خطیب نماز جمعه دهدشت اهمیت سفر رییس جمهور به پاکستان را یادآور شد و افزود: ما با کشور پاکستان یکهزار کیلومتر مرز مشترک داریم در عرصه‌های مختلف باید روابط حسنه برقرار شود.

امام جمعه کهگیلویه از تلاش نیروی انتظامی در اجرای گشت ارشاد قدردانی کرد و گفت: هموطن مسلمان ما به حکم شرع و غیر مسلمان به حکم قانون موظفند حجاب را رعایت کنند از نیروی انتظامی به قوت حمایت می‌کنیم اجازه نمی‌دهیم هیمنه نیروی انتظامی شکسته شود.

وی ادامه داد: برخی متولاین فرهنگی به بهانه اینکه محبوبیتشان کم نشود شانه خالی کردند اما بدانند حفظ محبوبیت با ترک واجب الهی نتیجه عکس دارد ،حجاب از اصول اساسی انقلاب است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به در پیش بودن روز معلم گفت: شهادت دانشمند فرزانه یکه‌تاز عرصه جهاد علمی شهید مطهری به نام معلم نامگذاری شده است به معلمان عزیز تبریک عرض می‌کنم،معلم به تعبیر امام راحل جایگاه انبیا را دارد نقش معلم در تبلیغ دین مهم است بذر دین را در قلب دانش اموز بکارید،توصیه به دین و اخلاق مانندحکاکی بر سنگ در قلب دانش‌آموز ماندگار می‌ماند.

امام جمعه مرکز شهرستان کهگیلویه وضعیت نامناسب جاده‌های روستایی در دیشموک را نتیجه تعلل مسئولین راهداری استان دانست و خطاب به متولیان افزود: اگر در جلسات خصوصی می‌گوییم و توجه نمی کنید به منزله این نیست که نمی‌دانیم در راهداری استان چه خبر است ؛نگذارید کار مردم در باندبازی و سردسیری و گرمسیری شما معطل بماند.

وی همچنین از مردم شهرستان برای شرکت در اجلاسیه شهدا دعوت کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
تا دلت بخواه بگو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
تو را به خدا شما دیگه نرو رو اعصاب مردم
بهمیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اداره راهداری شب روز داره تو منطقه دیشموک زحمت میکشه ما مردم دیشموک قدر دان همه راهداریها بخصوص ریس اداره راه دهدشت هستیم ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.