تاریخ انتشار:۱۴:۲۷ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز نوبت‌گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، حسین دولت دوست گفت: اولیای نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی؛ جهت نوبت‌گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی می توانند از فروردین‌ماه به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه شرط اصلی برای ثبت‌نام کلاس اول دبستان، شرکت در طرح سنجش سلامت جسمانی است افزود: در این طرح سلامت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت روانی دانش‌آموز ارزیابی شده و در صورت بروز هرگونه مشکل به متخصص مربوطه ارجاع می‌شود.
دولت دوست از اولیا دانش آموزان خواست با مراجعه به سامانه ذکر شده نسبت به نوبت گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان اقدام کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین