تاریخ انتشار:۱۲:۱۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: بلوار‌ها و معابر دهدشت مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید شهرستان می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا،  سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.