تاریخ انتشار:۱۵:۵۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:
عصر دنا: مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که حقوق برخی از خانواده‌های شهدا در این استان کمتر از پنجم میلیون تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، "رضا پارسیان نژاد " در آیین تودیع خود از مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمود پاکدل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهارداشت: برخی از خانواده‌های شهدا در این استان حدود پنج میلیون و یا هفت میلیون حقوق دریافت می کنند و بیش از ۱۱ هزار نفر از جامعه ایثارگری زیر ۲۵ درصد و کمتر از پنج و شش میلیون حقوق می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری برای رضای خداوند تلاش کردند و به هیچ وجه مطالبه مادی ندارند، تاکید کرد: حرف‌های بی‌اساس زیادی در خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران‌ در زمینه دریافت مبالغ بالا زده می‌شود که هیچکدام صحت ندارد.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، رعایت نشدن سهمیه استخدام جامعه ایثارگری در دستگاه‌های دولتی را مهمترین مانع برای اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری عنوان کرد.

بنیاد شهید متعلق به جریانات سیاسی و طایفه ای نیست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین تاکید کرد که این مجموعه مُتعلق به خانواده های شاهد و ایثارگر است و متعلق به جریانات سیاسی و قومی و قبیله ای نیست.

"شیخ قدرت الله خرم روز" گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان خانه‌ شهدا است و مُتعلق به هیچ جناح سیاسی، باند، قوم و قبیله‌ای نیست.

وی با تاکید براینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد باید خانه اَمن جامعه ایثارگری باشد، خاطرنشان کرد: در دوران مسوولیتم، تمامی تلاش خود و مجموعه همکارانم را برای ارتقای سطح رضایتمندی خانواده های شاهد و ایثارگر در این استان بکار خواهم گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این استان به ۹۱ هزار نفر که جامعه هدف این اداره کل محسوب می شوند خدمات رسانی صورت می گیرد، یادآورشد: این استان تنها استانی در کشور است که متاسفانه از نبود مجتمع توانبخشی ویژه جامعه ایثارگران و خانواده های معظم شاهد رنج می برد.

خرم‌روز با اشاره به برخی آمارهای تخصیص اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه مجتمع توانبخشی که در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار کلنگ‌زنی شد و در سفر هیئت دولت نیز اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن تصویب شد، ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان هم از سوی سازمان مرکزی بنیاد شهید به این پروژه اختصاص داده شد.

به گزارش عصر دنا، در پایان این آیین، "شیخ قدرت‌الله خرم‌روز" بعنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از تلاش‌های "رضا پارسیان‌نژاد" در دوران مسوولیت مدیرکلی‌اش در این استان تقدیر شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.