تاریخ انتشار:۱۴:۱۴ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبر داد
عصر دنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید بیش از ۱۲۷ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۰ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، «سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ پنج هزار و ۵۰۹ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و ۹ هزار و ۳۸ نفر در مدارس، مهمانسراها و سایر مراکز اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۳۱ هزار و ۶۱۷ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲۸هزار و ۸۷۰ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۴۴ هزار و ۵۱۷ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور تصریح کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۷ هزار و ۷۸۰ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.

گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، بالغ بر ۷۷۰ اثر تاریخی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده در کنار جاذبه‌های مردم شناسی، چون پوشش‌ها و گویش‌های محلی و آواها و نواهای محلی یکی از مقاصد گردشگری جنوب کشور محسوب می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین