تاریخ انتشار:۱۴:۱۱ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور گچساران - بهبهان چهار مصدوم برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: محمدامین نیکویی نژاد شامگاه شنبه اظهار کرد: وقوع این سانحه رانندگی ساعتی قبل به مرکز پیام شهرستان اعلام شد.

وی افزود: در پی اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله پایگاه‌های اورژانس شهری گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

نیکویی نژاد ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی ار سوی آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان نفت گچساران منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه شامگاه شنبه در پنج کیلومتری جاده گچساران- بهبهان رخ داد افزود: وضعیت مصدومان خوب گزارش شده است.

نیکویی نژاد ابراز کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در فلکه روستای باباکلان گچساران در شامگاه گذشته موجب مصدوم شدن هشت نفر در این شهرستان شد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

این استان با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین