کد خبر: ۲۲۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۰ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه سی سخت برای رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه‌ای به مسئولان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تقوا محافظت از خود است که در دام شیاطین و نفس سرکش نیفتیم.تقوا سپر دفاعی انسان موُمن در مقابل شیطان و نفس است. تقوا شکرگزاری از نعمتهای بیکران الهی است.تقوا استفاده صحیح از نعمت های الهی است.وی گفت؛ ماه مبارک رمضان یکی از نعمت های خداست که هم باید بابت نعمت ماه مبارک شکرگزار خدا باشیم و هم به خوبی از این نعمت بهره مند گردیم.ماه مبارک رمضان برای تقرب به پروردگار، برای بندگی خدا و دورشدن از گناه و شیطان است.
وی افزود: علم، شجاعت، تقوا، زهد، عبادت، متانت، حلم، شجاعت، سیاست، مدیریت، دستگیری از بیچارگان، وقار و امامت از اوصاف امام مجتبی علیه السلام است.واهبی‌زاده گفت: عدم تحلیل سیاسی درست در امت اسلامی و عدم بصیرت دو حلقه مفقوده در زمان امام حسن علیه السلام منجر به آن صلح تحمیلی شد.
امام جمعه سی سخت گفت: فقدان بصیرت و فقدان تحلیل سیاسی از وضعیت موجود دو عاملی بود که نتیجه اش شهادت مولای متقیان و صلح تحمیلی بر امام حسن علیه السلام شد.چنانچه امروز این دو آسیب وجودداشته باشد گسست اجتماعی و شکست نظام و کشور را درپی خواهد داشت.وی گفت:۱- چند دستگی در میان امت و لشکر اسلامی۲- وجود خوارج در لشکر امام علیه السلام۳- وجود طرفداران اموی در لشکر اسلام۴- وجود افراد سودجو و دنیاطلب۵- وجود فرماندهان خائن و مرعوب شده ی اموی۶- اختلاف در عقیده۷- عدم تحلیل سیاسی درست از زمان و۸- عدم شناخت از جایگاه امامت مسائلی بودند که امام حسن علیه السلام را به سمت آن صلح تحمیلی کشاند.

امام جمعه سی سخت گفت: چنانچه در زمان امام حسن علیه السلام، امیرالموُمنین یا امام حسین یا پیامبراکرم صلوات الله علیهم می بودند باز همان تصمیم و اقدام امام حسن علیه السلام را درپیش می گرفتند.

وی گفت: جهش تولید با مشارکت مردم عمق اعتقاد امام جامعه به حضور مردم در تمامی عرصه های کشور و نظام‌است.دولت دست از تصدی گری و ریاست بر اقتصاد بردارد و وظیفه تسهیل گری را انجام دهد.

حجت الاسلام واهبی زاده افزود: در استان و شهرستان ما مسئولین با توجه به ظرفیت های منطقه، سطح توانایی و آمایش جغرافیایی ورودنمایند برای زیرساخت ها و چنانچه نیاز به آب، برق، گاز، جاده، تسهیلات قابل ورود هست اقدام‌کنند و آماده بگردانند لکن انجام کار تولیدی و اقتصادی را در اختیار مردم بگذارند.

امام جمعه سی سخت گفت: ظرفیت گردشگری، باغستان ها، فروعات آنها تا صنایع تبدیلی و کارگاه های زودبازده از جمله مواردی است که می توان به آن تکیه کرد و شعار سال را در شهرستان دنا و شهر سی سخت محقق نمود.وی گفت: کشف حجاب به اسم‌گردشگر قابل پذیرش نیست فلذا شورای محترم تاُمین و نهادهای مربوطه خود را موظف به اجرای قانون و شرع مقدس بگردانند.

حجت الاسلام واهبی زاده گفت: طراحی دشمن عقب نشینی امت اسلامی از ارزشهاست فلذا باید احیاگر ارزش ها باشیم.امربه معروف و نهی از منکر، مهدویت، ولایت فقیه، عفاف و حجاب، برائت از استکبار ارزشهایی است که دشمن درحال قداست زدایی از آنهاست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
دردو ب شما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین