کد خبر: ۲۲۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۰۴ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از تصادف زنجیره‌ای در محور یاسوج_ بابامیدان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمدامین نیکوئی‌نژاد از تصادف زنجیره‌ای در محور بابامیدان _ یاسوج خبر داد و گفت: این حادثه در تونل شماره ۴ از بابامیدان به سمت یاسوج رخ داد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ افزود: در این حادثه خودروی نیسان سایپا، سمند و ال نود با هم برخورد کردند که یک نفر جان خود را از دست داد و یازده نفر دیگر مصدوم شدند.

وی افزود: ۳ مصدوم به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند و مابقی به بیمارستان مصیری و نورآباد منتقل شدند.

وی بیان کرد: در حادثه دیگری واژگونی پراید در فلکه باباکلان گچساران ۸ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان رجایی گچساران منتقل شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
جاده های غیر استاندارد و غیر فنی.مدیریت ناقص سو مدیریت شیب های تند عرض کم نبود روشنایی کافی نبود علایم اخباری و هشداری کافی.نبود نظارت و کنترل بر پیمانکاران.فراموشی خدا و معنویت.ریا تزویررو دروغگویی و سواستفاده ازمقام و موقعیت خود کلاهبرداری زدو بند با ادارات پارتی بازی در ادارات فراموشی فرهنگ مدار و تعامل با مردم.عدم دلسوزی مسولین.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین