تاریخ انتشار:۱۴:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: بخشدار موگرمون از ممنوع شدن تردد در جاده لنده به تراب به سمت جاده دهدشت-پاتاوه به دلیل ریزش سنگ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد ظاهر آخش با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و اعلام هشدارهای هواشناسی گفت: باتوجه‌به ابلاغیه سازمان مدیریت بحران در خصوص ورود سامانه بارشی قوی به استان و احتمال وقوع سیل و خسارت جانی و مالی به شهروندان از ساعات اولیه امروز با حضور میدانی در همه روستاها در حال‌ خدمت‌رسانی هستیم.

بخشدار موگرمون افزود: از ساعات اولیه صبح امروز جمعیت هلال‌احمر، راهداری، امور عشایری و همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در شهرستان مشغول خدمت هستند.

وی ادامه داد: باتوجه‌به شدت بارندگی و خطر سقوط سنگ و جاری‌شدن گل‌ولای در محور ارتباطی لنده به تراب و خطر سقوط در دره از طریق پل لنده به تراب هرگونه تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آخش گفت: در محور ارتباطی لنده به موگرمون نیز شاهد جاری‌شدن گل‌ولای در محورهای ارتباطی هستیم که دستگاه‌های اداره راهداری در حال پاک‌سازی طول مسیر ارتباطی است.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم از حضور در مجاورت دره‌های فصلی و رودخانه‌ها تا پایان بارندگی‌ها و حتی سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین