کد خبر: ۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار:۱۳:۴۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران:
عصر دنا: دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه‌یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از  خبرگزاری موج مازندران ، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سیدرضا عمرانی‌نسب، مهیار هزارجریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

براساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی «دختر بوته گوجه‌فرنگی» به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش «من دیگه خوابم نمیاد» به کارگردانی محسن عظیمی‌پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش «چه حکمتی است در این مردن» به کارگردانی محمدجواد ملک‌محمودی از گلوگاه،  نمایش «جادوی سیاه» به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش «آبگیری برای زندگی» به کارگردانی رضا اسماعیل‌زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.