کد خبر: ۲۲۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۲ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت کمربندی یاسوج خطاب به وزیر راه و شهرسازی نامه نوشتند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزاش عصر دنا، جمعی از روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت کمربندی یاسوج خطاب به وزیر راه و شهرسازی نامه نوشتند.

باسمه‌تعالی
جناب آقای دکتر مهرداد بذرپاش
وزیر خدوم مسکن، راه و شهرسازی
سلام علیکم
با احترام و آرزوی قبولی طاعات و تبریک پیشاپیش سال نو،
مستحضرید که جاده کمربندی یاسوج به استان‌های جنوبی یکی و شاید حادثه‌خیزترین نقطه جاده‌ای کشور باشد.
ما جمع کثیری از روحانیون استان محروم کهگیلویه و بویراحمد ساکن یاسوج، معمولاً وقتی دعوت می‌شویم برای اقامه نماز میت، اولین گزینه متبادر به ذهن‌مان؛ فوتی ناشی از تصادف در کمربندی یاسوج است!

فراوانی فوتی‌ها، مصدومین و مجروحین قطع عضو و دل‌خراشی صحنه‌های تصادفات به‌گونه‌ای است که این چند کیلومتر، تبدیل شده‌است به مصداقی از مجمع‌المصائب و مطالبه عمومی مردم؛ به ویژه مسافران و شهروندان مظلوم یاسوجی که شوربختانه نماد و نمودی شده است از تصور! ضعف ناکارآمدی در حوزه راه‌سازی!

هرچند در این استان، حتی یک متر، آزادراه و بزرگ‌راه وجود ندارد اما نیک می‌دانیم که راه و تونل‌سازی در استان صعب‌العبور ما واضح‌ترین جلوه از جَلَوات کارآمدی حداکثری نظام، توسعه و آبادانی مناطق محروم است که مع‌الأسف حوادث فراوان، دهشتناک و مستمر کمربندی یاسوج همه‌چیز را در کام‌ها تلخ و تحت‌الشعاع خود قرارداده است.

ما روحانیون استان از حضرت‌عالی به‌عنوان؛ بسیحی، یادگار شهید، و وزیری خدوم، جهادی و در تراز انقلاب، تقاضامندیم؛ شخصاً و مستقیم و با قید فوریت نسبت‌ به حل کامل مسأله جاده کمربندی یاسوج، ورود کرده و اقدام عاجل و فوق‌العاده را تدبیر و اِعمال نمائید.

ان‌شاءالله که بهار ۱۴۰۳ شاهد تحقق کامل این مطالبه عمومی و فوری باشیم.

جمعی از روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد

رونوشت؛
استاندار تلاشگر کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: مهرداد بذرپاش
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
استاندار اگر تلاشگر بود که این چند سال همین چند کیلومتر را کاری براش می کرد دادن عناوین این چنینی مستحق این آقای استانداری که ما می شناسیم،نیست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین