تاریخ انتشار:۰۹:۴۳ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آیین افتتاحیه برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از کارکنان کادر و وظیفه در مسجد حضرت زهرا (س) سپاه فتح برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: امروز مهمترین مسئله بشر شناخت خداوند و فرامین الهی است.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: به برکت قرآن کریم همه دستورات برای زندگی بهتر انسان ها و کمال موجودات فراهم شده است و باید به خوبی از این نعمت ها استفاده کرد.

وی ابراز داشت: به برکت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) دعاها و اذکار گوناگون در اختیار ماست و باید در این ماه رمضان انس و الفت بیشتری با این موهبت های الهی برقرار کنیم.

گفتنی است، محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح استانی و کشوری روزهای پنج شنبه هر هفته تا پایان ماه رمضان در سپاه فتح برگزار می شود.

همچنین مراسم ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان نیز صبح ها از ساعت هفت و 15 دقیقه در مسجد حضرت زهرا (س) سپاه برگزار خواهد شد.

آغاز ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین