تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، ۷۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیین اهدا ۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد اداره قلعه رئیسی به نمایندگی از ۷۷۰ مورد در استان، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در قلعه رئیسی برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، اهداء جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی آنان است و ترویج ازدواج آسان است.
قباد مبشری با بیان اینکه به همین مناسبت ۷۷۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان، به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد، بیان کرد: اقلام جهیزیه اهداء شده به مددجویان شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و گاز خوراک پزی است.
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان است.
در این مراسم ۳۵سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۷۴ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قلعه رئیسی به نمایندگی از ۷۷۰ مورد در سطح استان اهداء شد.

برچسب ها: قباد مبشری ، جهیزیه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین