کد خبر: ۲۲۶۵۶
تاریخ انتشار:۱۹:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:
عصر دنا: برخورد حکیمانه عامل اصلی ارتقاء وجهه اجتماعی پلیس رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: برخورد حکیمانه عامل اصلی ارتقاءوجهه اجتماعی پلیس است و ما معتقد هستیم که نحوه رفتار با مردم در کلانتری‌ها و مراکز پلیس حتی در نظام اسلامی هم مؤثر است و همواره توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر حفظ کرامت مردم باید نصب العین هر ثانیه کار ما باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا به نقل از روابط عمومی پلیس،حجت الاسلام والمسلمین “سید علیرضا ادیانی” در نشست با کارکنان فرماندهی انتظامی استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک شعبان ‌المعظم گفت:خداوند را با همه وجود شکر گذارم که در روزهای مبارک ماه شعبان و موالید خجسته این ماه و ولادت ولی الله الاعظم یکبار دیگر توفیق دست داد که در این جمع همکاران استان بوشهر مهد شهید رئیس علی دلواری و شهید مهدوی حضور پیدا کنم.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فضائل این ماه با عظمت اظهار داشت: ماه های رجب و شعبان دروازه ورود به ماه پر برکت رمضان المبارک هستند و باید با انجام اعمال و دستورات این ماه های با برکت خود را برای ماه میهمانی الهی آماده کنیم، ماه شعبان ماه پر فضیلت، شتاب دهنده از فرش به عرش است ماه تقویت معنوی و درونی انسان هاست.
وی در ادامه با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که می فرمایند: “کار انتظامی از جمله کارهایی است که خیلی راحت می تواند نیت الهی و قصد قربت در آن راه پیدا کند” تاکید کرد: انسان در جامعه انتظامی می تواند از خاک به افلاک سیر کند و اگر نیت ها خالصانه برای خدا باشد در این نهاد انقلابی می توان پله های معرفت و فضیلت را با طی کرد.
وی بخش دیگری از سخنانش را با یک دعا برای کارکنان انتظامی کشور اینگونه ادامه داد:خدایا به ما قلبی مرحمت کن که با اشتیاق خود را به تو نزدیک کند و تورا را از همه کس و همه چیز بزرگتر بداند، قلب مرکز فهم و درک است ، قلب مومن حرم الله است و محل نزول فرشته می باشد محل نزول عرش رحمان می شود و از طرف مقابل می تواند خدایی ناکرده محل فرود شیطان هم شود.
نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: اگر می خواهیم جامعه انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید دلها را پر کنیم از محبت پروردگار عالم و اراده او را مافوق تمام اراده ها بدانیم، عده ای در کشور وقتی نام آمریکا می آید از ترس عقب می نشینند ، یادمان نرود انقلاب به ما یاد داد که قدرتی بالاتر از قدرت خدا وجود ندارد و هرآنچه در آسمان ها و زمین است تنها گوشه ای از قدت بی انتهای اوست، به گفته امام راحل(ره) در قضیه طبس، شن ها مامور خدا بودند و اگر ما اعتقاد به خدا داشته باشیم در همه کارها پیروز هستیم.
حجت الاسلام ادیانی افزود: برخورد حکیمانه عامل اصلی ارتقاءوجهه اجتماعی پلیس است و ما معتقد هستیم که نحوه رفتار با مردم در کلانتری‌ها و مراکز پلیس حتی در نظام اسلامی هم مؤثر است و همواره توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر حفظ کرامت مردم باید نصب العین هر ثانیه کار ما باشد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان به کارکنان حاضر توصیه کرد: عزیزان من کاری برکت پیدا می کند که برپایه اندیشه و تفکر درست باشد،حرف درست سخن و عمل درست به سوی خدا بالا می رود،مصداق حقیقی این عمل، برخورد حکیمانه با مردم است آن هم مردم بصیر و ولایت مدار و مقاوم ایران اسلامی، به همین جهت آموزش های صورت گرفته در حوزه برخورد حکیمانه را بسیار موثر می دانم و باید با قدرت و سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین