تاریخ انتشار:۱۱:۵۷ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به رغم همه توطئه‌ها جمهوری اسلامی ایران وابسته استکبار نمی‌شود و با قدرت به عزت و شکوه خود تا فتح قله‌ها ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از دهدشت، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز در اجتماع جشن انقلاب از حضور حماسی همه اقشار در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: شما با قدم خود حماسه دیگری خلق کردید آفرین بر شما که پاسخ دندان شکن به دشمنان این سرزمین دادید و تیر خلاص به تیکر استعمار و استکبار زدید درود بر شما که این روز را در تاریخ کهگیلویه ماندگار کردید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آنچه که به عنوان یک وظیفه بر هر شیعه و مسلمان این است که باید حکومت، حکومت الهی باشد حاکمان و والیان باید کسانی باشند که از ناحیه خداوند اذن گرفته‌اند امروز ولایت فقیه تنها حکومت و والی مأذون از طرف پیامبر اسلام و اهل بیت حق حاکمیت دارد هر حکومتی غیر از حکومت مأذون،حکومت طاغوت است.

اجازه نمی‌دهیم بار دیگر ذلت بر ما تحمیل شود/راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهیم داد

وی با بیان اینکه حکومت پهلوی مردم را در مسیر ولنگاری و بی اعتقادی نسبت به دین دعوت می‌کرد و باید سرنگون می‌شد، اضافه کرد: وظیفه هر مسلمان و شیعه مبارزه با این حکومت طاغوتی بود مردم ما این وظیفه را انجام دادند وقتی یک ملت در مسیر اخلاق و دین نباشد دنیا و آخرتش خراب می‌شود.

امام جمعه یاسوج گفت: در حکومت پهلوی ذلت بر ما تحمیل شد سرزمین ایران شایسته تحقیر نبود که در تمام مسایل دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کنند در همه عرصه‌ها دچار عقب ماندگی عمیق شدیم اقتصاد ما در دوره صفویه برتر بود در زمان قاجار و پهلوی وابسته به استعمار بودیم عزت ملت را از بین بردند اگر یک امریکایی در کشور ما جنایتی انجام می داد محاکم قضایی ما حق مجازات او را نداشت.

اجازه نمی‌دهیم بار دیگر ذلت بر ما تحمیل شود/راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهیم داد

وی با اشاره به تحمیل فرهنگ غرب بر ناموس و فرهنگ ما، افزود: کشوری که در نهایت غنای فرهنگ بود شایسته نبود ملت به این شکل وابسته و ذلیل شود انقلاب اسلامی ملت را از وابستگی شدید نجات داد.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان 45 سال است جنگ و مبارزه علیه ما را ادامه می‌دهند، بیان کرد: اما با شکوه و عظمت به راه خود ادامه می دهیم اگر وابسته بودیم اگر استقلال نداشتیم هرگز نمی توانستیم مقاومت کنیم اگر می‌بینیم کشورهای عربی اطراف ما نمی‌توانند به امریکا نه بگویند در حالی که یمن دریا را بر رژیم صهیونیست می‌بندد این بخاطر وابستگی شدید است.

وی ادامه داد: قرار بود وابستگی در ایران اتفاق بیفتد اما به رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های کمرشکن هر چه فشار آوردند نظام و ملت با قدرت و شجاعت در مسیر شکوفایی قرار گرفته است در گذشته قبل از انقلاب در حوزه غذا و تغذیه ظرفیت ناچیز داشتیم باید از خارج وارد می کردیم امروز 95درصد مواد غذایی ما در داخل تامین می‌شود نیازهای دفاعی دیروز پنج درصد و امروز به 95 درصد رسیده است قبل از انقلاب درآمدهای نفتی که بوسیله دولت ملی شد و به خزانه واریز شد چنان پول آمد که محمدرضا پهلوی می گفت نمی‌دانیم با این پولها چکار کنیم .

اجازه نمی‌دهیم بار دیگر ذلت بر ما تحمیل شود/راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهیم داد

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: امروز زیرساختها در کشور ایجاد شد دیروز هفت هزار متخصص پزشکی امروز 72هزار داریم در حوزه‌های مختلف به رشد و شکوفایی رسیدیم در پرتاب ماهواره و قدرت نظامی جزء 10 کشور هستیم همه به برکت انقلاب بوجود آمد.

نماینده ولی فقیه در استان تأکیبد کرد: نظام جمهوری اسلامی تبدیل به قدرت جهانی شده است ظرفیت‌های داخلی معنوی، فرهنگی در کشور وجود دارد و امام این طرفیت‌های خفته را بیدار کرد.

اجازه نمی‌دهیم بار دیگر ذلت بر ما تحمیل شود/راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهیم داد

امام جمعه یاسوج با اشاره به خدمات نظام اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث 13 بیمارستان با 450پزشک متخصص در استان به برکت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد دستاوردها دیده نشود ، افزود: با قدرت این راه را ادامه می‌دهیم و از ارزش‌ها عقب نشینی نخواهیم کرد ما تا فتح قله‌های پیروزی و حکومت جهانی امام عصر پیش خواهیم رفت.

نماینده ولی فقیه در استان به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و گفت: یکی از مراتب حراست از نظام شرکت در انتخابات است حضور و مشارکت ما به انقلاب قدرت می بخشدـانتتخابات تکلیف و حق است وظیفه داریم شرکت کنیم باید تصمیم بگیریم اگر تصمیم نگیریم برایمان تصمیم می گیرند.

اجازه نمی‌دهیم بار دیگر ذلت بر ما تحمیل شود/راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهیم داد

وی با بیان اینکه با ساکت بودن و رای ندادن مشکل حل نمی‌شود، افزود: برخی از غزیزان که در صحنه بودند تایید شدند برخی هم صلاحیت آنها تأئید نشده اما معنایش این نیست که شایستگی ندارند زحمت کشیدند و می توانتد در عرصه‌های دیگر خدمت کنند .

آیت‌الله حسینی از نامزدهای انتخابات در استان خواست در تبلیغات خود مراقب باشند حرف‌هایی نزنند که در شأن آن نامزد نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین