کد خبر: ۲۲۴۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:دانش آموز کاراته کای هم استانی موفق به کسب مقام اول مسابقات کشوری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، عبدرحمان چمن آرا، با اعلام این خبر افزود: خانم فاطمه مرتضوی دانش آموز دبیرستان دخترانه تیزهوشان یاسوج موفق به کسب مقام اول سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های شیتوکای کاراته بانوان کشور شد.

وی با بیان اینکه سومین دوره این مسابقات در روز‌های پنجم و ششم بهمن ماه به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد گفت:خانم فاطمه مرتضوی در رده سنی نوجوانان، رده کمربنی نارنجی-آبی و در رشته کاتا موفق به کسب مدال خوش رنگ طلای این دوره از مسابقات شد.

چمن آرا، با تبریک این موفقیت به خانم مرتضوی و خانواده اش همچنین به مجموعه بزرگ تعلیم وتربیت استان و دانش آموزان ورزشکار هم استانی، ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار، همراهی و حمایت از ورزشکاران دانش اموز در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر خانم مرتضوی و سیار ورزشکاران هم استانی در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

کسب مقام اول کشوری توسط دانش آموز کاراته کای کهگیلویه و بویراحمدی+ عکس

کسب مقام اول کشوری توسط دانش آموز کاراته کای کهگیلویه و بویراحمدی+ عکس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فخرالدین مرتضوی
|
France
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
قهرمان بابایی دختر گلم
محسن طاهرپور
|
Finland
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تبریک خدمت دکتر مرتضوی عموی عزیزم ان شاالله که شاهد موفقیت های بیشتر و سربلندی اش در تمامی زمینه های علمی و ورزشی و زندگی باشیم
پردیس امیرسلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
موفق باشی عزیزدلم❤️‍
گوهر طاهرپور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تبریک خدمت شما عموجان و خانواده محترم.. انشالله شاهدموفقیت های بیشترشون باشیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین