کد خبر: ۲۲۴۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: متاسفانه سازمان محیط زیست دکتر سلاجقه با انبوهی از ادعای علمی در دولت سیزدهم سکاندار حفاظت از محیط زیست شده ولی تا کنون اغلب اقدامات و عزل و نصب هایش برخلاف اصول محیط زیست و منویات مقام معظم رهبری بود!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا  سیدناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به سازمان محیط زیست دکترسلاجقه که در یک دهن کجی آشکار اقداماتی خلاف قانون و خلاف دستورات رهبر معظم انقلاب را انجام میدهند، هشدار جدی داد.

نماینده باشت و گچساران که پیش از این تنها نماینده استان در طول ادوار مجلس شورای اسلامی بوده که اقدامات موثری در راستان حفظ محیط زیست انجام داده بود از جمله ورود جدی به مسئله آتش‌سوزی جنگل ها و آفت بلوط ها، ورود جدی به مسئله سد تنگ سرخ و جلوگیری از برخی اقدامات غیر قانونی در بحث صدور مجوزاتی به سدغیرقانونی خرسان۳، اینبار مجدد در یک توییت پیش از برگزاری یک جلسه مشکوک اینگونه هشدار می دهد:

«۱۵بهمن در سازمان حفاظت محیط زیست جلسه تصمیم گیری در خصوص سامانه انتقال آب به یزد،اصفهان و فارس از سدخرسان برگزار می شود!

این اقدام وقتی مقابله با آلودگی هوا و... روی زمین مانده ،نشانگر چیست؟! چرا خلاف نظر مقام معظم رهبری به رود کارون دست درازی می کنید؟
#کمیسون_اصل۹۰ورود کند.»
سید ناصر حسینی پور

هشدار جدی نماینده گچساران و باشت به سازمان محیط زیست/ لزوم ورود کمیسون اصل۹۰
متاسفانه سازمان محیط زیست دکتر سلاجقه با انبوهی از ادعای علمی در دولت سیزدهم سکاندار حفاظت از محیط زیست شده ولی تا کنون اغلب اقدامات و عزل و نصب هایش برخلاف اصول محیط زیست و منویات مقام معظم رهبری بود!

سلاجقه با این اقدامات یک تنه روی مدیرانی چون خانم ابتکار و کلانتری با آن رزومه و خطا ها در حق محیط زیست را سفید کرده، از برکناری مدیران کاربلد و گماشتن برخی مدیران ضعیف و ناتوان مانند مدیران ناکارآمد و حاشیه سازی چون مدیرکل محیط زیست فارس ،کهگیلیویه و بویراحمد و برخی استان ها،و حتی اخیرا تلاش برای برکناری مدیرکاربلد پارک ملی گلستان، این هم اقدام خیانت بار و دهن کجی به حکم قوه قضائیه علیه سد غیر قانونی و بدون مجوز خرسان۳،و دهن کجی به اصول و قوانین محیط زیستی و انتقال آب بین حوضه ای به کویر !

لازم به ذکر است در هفته اخیر دادگاه یاسوج حکمی بدوی با استدلال های غیر قابل نقض مبنی بر غیرقانونی بودن تمام فعالیت های سد خرسان۳صادر نموده که انتظار می رفت سازمان محیط زیست به این حکم توجه می داشت !

 پشت پرده این نوع اقدامات و این نوع جلسات و صدور مجوزات مدیران نالایقی هستند که انتظار می رفت با روی کار آمدن دکتر سلاجقه در دولت انقلابی ، از سازمان اخراج میشدند ولی با کمال تعجب آنجا ماندگار شدند تا اینطور در روز روشن با دهن کجی به طبیعت اجازه تخریب طبیعت را صادر کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
کجای کارید برادر مدیران فارس وکهگیلویه در مقایسه با لرستان وبوشهر پرفسورند.
باید سری به خرم اباد وبوشهر بزنید .رئیس اداره پایش و مسئول حراست را در این دواستان گذاشته مدیر که نه ازمدیریت چیزی می دانند وفقط دور خودشان می چرخند.
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
تنها نماینده بی ادعا و سالم استان که به دور از هر حاشیه ای وظیفه ذاتی خودش را انجام می دهد و به احدی باج نمی دهد. خداوند حافظ این انسان شریف باشد.
قشقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
درود بر شرف آقای حسینی‌پور.نماینده به معنای واقعی مردم.
چقدر انسان بی ادعا و خاکی و محترمی هست این آدم.
با داشتن دوشهر پر از حاشیه، چسبیده به وظیفه اصلی خودش و دفاع از کیان این استان.
حیف که مردم ذائقه شفاف و خدایی نمی‌پسندند و هرکس بدنبال منفعت شخصی خودش هست.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
متاسفانه طرح انتقال آب از رودخانه ماربر که از پادنا به خرسون میریزه به اصفهان هم شروع شده و در حال انجام کارهای زیر بنایی و زدن استخر هستن، این طرح اگر اجرا بشه قطره ای ای از رودخانه ماربر که از قله دنا سرچشمه میگیره به خردسال نمیریزه
خواننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
والا تا جایی که ما میدونیم و در رسانه ها دیدیم و خواندیم مدیرکل حال حاضر محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد جریان سد خرسان ۳ را در اسفندماه سال گذشته رسانه ای کرد و مردم مطلع شدند در صورتیکه سال ساخت و شروع سد خرسان ۳ سال ۱۳۸۶ بوده است و مدیران کل قبلی استان هم در گذشته هیچگونه اطلاع رسانی خبری نکردند و اینکه مجوز این سد را سال ۱۳۹۶ هیات دولت صادر کرده حالا ببنید سال ۱۳۸۶ چه کسی مدیرکل محیط زیست استان بوده؟ حالا قضاوت با مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین