تاریخ انتشار:۱۸:۲۶ - ۲۶ دی ۱۴۰۲
با حضور نماینده ولی فقیه؛
عصر دنا: درمراسمی از ۱۲۰ نفر از خادمان و حامیان موکب سادات امامزاده علی علیه اسلام و منسوبین سرفاریاب تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده ولی فقیه در استان در آیین تجلیل از موکب داران سرفاریاب با بیان اینکه موکب‌داران اربعین پیام نرم انقلاب اسلامی را منتقل می‌کنند گفت: اربعین از ابعاد مختلف قابل تامل است و اینکه هر سال جدی‌تر و با جمعیت بیشتری پیاده روی اربعین برگزار می‌شود آن هم به طور خودجوش و مردمی، نشان از عشق و ارادت به امام حسین (ع) دارد.
آیت الله حسینی افزود: برپائی این موکب ها شرایطی را مهیا کرد که افراد در هر زمینه ای و در هر اندازه ای به زائران اباعبداللّه الحسین (ع) خدمت کنند.
آذری مسئول موکب سادات و منسوبین سرفاریاب گفت: این موکب از سه سال پیش تاکنون به زائران خدمات اسکان، پذیرایی، فرهنگی و پزشکی ارائه کرده و امیدواریم با حمایت‌های مادی و معنوی مردم ادامه یابد.
مسئول فرهنگی موکب سادات و منسوبین نیز در این برنامه با بیان اینکه در روایات اجر و ارزش خدمت رسانی به زائران اهل بیت (ع) همپای زیارت کنندگان حرم آنان عنوان شده است، گفت: همه خادمان موکب سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین با عشق و اخلاص در این مسیر گام برداشته و می دارند که مایه مباهات و افتخار همه ما است.
حجت الاسلام پژمان افزود: با فعالیتهای مناسب موکب سادات در استان و در کشور عراق در سالهای گذشته تاکنون این موکب برای همه زائران شناخته شده است و در کنار خدمات رفاهی (اسکان، پذیرائی و پزشکی) در ایام اربعین و دیگر مناسبتها فعالیتها و برنامه های فرهنگی مؤثری نیز توسط این موکب به اجرا گذاشته شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین