تاریخ انتشار:۱۸:۱۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: امام جمعه گچساران توصیه‌ای به نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده در این شهرستان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: طبق روایتی از امام علی علیه السلام اهل تقوا در اعتقادات خود بسیار راسخ هستند و به دستورات خداوند عمل می کنند و آن قدر ایمان قوی دارند که متاثر از مسائل ضد ارزشی، ضد اخلاقی و هجمه ها نمی شوند و در امتحانات الهی نمی لرزند و در مواجهه با شبهات نیز هوشمندانه عمل می کنند.

وی افزود: انسان متقی در راه خدا جهاد می کند و از مال و جانش آبرو می گذارد، لحظه لحظه زندگی شان همواره در مجاهدت راه خداوند است و از سرزنش هیچ ملامت گری احساس ترس نمی کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: آنها آن قدر بزرگ هستند که برای دیگران هم قوت قلب و تکیه گاه هستند و دیگران‌ را به راه حق دعوت می کنند که نمونه این افراد نیز شهدا هستند.

وی اظهار کرد: شنبه ۱۶دی ماه به جهت حماسه عظیم دانشجویان بسیجی و شهادت شهید حسین علم الهدی و همرزمانش به عنوان روز شهدای دانشجو نامگذاری شده است که این روز را گرامی می‌داریم، شهدای عزیزی که تا آخرین نفس مقابل دشمن ایستادند و مصداق بارز از خودگذشتی و ایثار شدند.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: بنابراین راه و مسیر شهدا مسیری بود که آگاهانه انتخاب کردند و شهدای دانشجو را باید نماد جهاد، دانش و شهادت دانست و دانشجویان با تمام قوت راه شهدا را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌ شهید و شهادت انسان ساز است و انسان ها در این فرهنگ‌ رشد می یابند و فتنه های مختلف دشمنان را خنثی می کنند، حادثه تروریستی  کرمان بار دیگر خوی استکباری آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب‌ را نشان داد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه است دشمن از راه شهدا و مکتب شهید سلیمانی واهمه دارد و از راه شهید سلیمانی می‌ترسد. 

خطیب جمعه گچساران گفت: شهید سلیمانی تمام وجودشان را برای عزت و اقتدار اسلام گذاشتند شهید سلیمانی محور مقاومت را بوجود آوردند و دشمنان نیز نخواهند توانست که یاد و راه شهید سلیمانی را خامو ش کنند در حالی که این راه روز به روز زنده تر می شود و دشمنان بدانند تربیت شدگان مکتب سلیمانی روزبه روز قوی تر و مصمم تر می شوندو  برای صیانت از انقلاب و اسلام در میدان حاضر می شوند و پاسخ سختی هم به دشمنان خواهند داد.

وی ادامه داد: آنچه که نظام سلطه را به این اعمال تروریستی رسوا می کند در پی شکست های آنها   در منطقه است و شکست های دشمنان نشان دهنده قدرت ایمان مردم آزادی خواهی است که مکتب شهید سلیمانی را باور دارند  و دشمنان نظام اسلامی بدانند ملت شهید پرور ما با بصیرت و عزمی راسخ تر از گذشته در کارزار مقامت تا فتح قدس شریف به مبارزه ادامه خواهند داد.

امام جمعه گچساران بیان کرد: امروز رهپویان حاج قاسم سلیمانی دشمنان را ذلیل کرده است و پس ای دشمنان  اگر مرد هستید در میدان نبرد بایستید، شما دشمنان بزدل هستید و توان مقابله را ندارید شما که ذلیل شده عالم هستند و هیچ بویی از انسانیت نبرده اید، پس کجا هستند آنهایی که ادعای دفاع از حقوق را دارند.

حجت الاسلام هاشمی منش ادامه داد: ملت ایران انتقام خون به ناحق ریخته شده در حادثه ترریستی کرمان  را از سفاکان و خون خواران عالم خواهد گرفت.

وی گفت: ۱۶دی ماه سالروز قانون کشف حجاب توسط رضاخان قلدر است و در ایران بی حجابی را اجبار کردند و امروز هم برخی ها در دام رضا خانی افتاده اند.

وی گفت:  می خواهند بی حجابی را ترویج دهند هرچند حجاب یک امر شرعی، فکری و عقلی است که از زن محافظت می کند و در کشورمان هم یک قانون است،حجاب نماد دین و پرچم اسلام است وامروز  هجمه اسلام ستیزان به سمت حجاب آمده است.

حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد:دشمن بدنبال ترویج بی حجابی است و باید مراقب توطئه های دشمن باشیم و اما مردم نگران این بی حجابی ها هستند و مسئولین عزیز باید هرچه سریعتر در این خصوص تصمیم اتخاد کنند

امام جمعه گچساران اظهار کرد:۱۷ دی ماه قیام مردم قم علیه رژیم پهلوی است و پیام این روز بصیرت است و آگاه باشیم دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ارزش ها و باور های ملت بزرگ ایران است امروز آنهایی که به جایگاه ولایت  توهین و جسارت می کنند بداند بساطشان جمع خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: مبنای برگزاری انتخابات قانون است و کاندیداها و داوطلبان عرصه انتخایات که تایید صلاحیت شدند در چارچوب قانون و اخلاق حرکت کند و از شادی های غیر عرفی پرهیز کنند و آن کسانی که هم تایید نشدند یا عدم احراز صلاحیت شده اند راه قانونی را پیش بگیرند. 

خطیب جمعه گچساران گفت: اما آنچه که مهمتر است مشارکت حداکثری در انتخابات است و همه باید برای یک رقابت صحیح و سالم تلاش کنیم و دشمنان را مایوس کنیم.لذا مسئولین عزیز در خدمت به مردم تلاش کنند و چه افتخاری بالاتر از خدمت به مردم است البته گاهی وقت ها برخی ها مسیر دیگری را طی می کنند البته مردم ما باید به آینده امیدوار باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین