تاریخ انتشار:۰۸:۵۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت دبیقی در آئین نمادین جشن تکلیف دختران که با حضور پرشور و باشکوه دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی یاسوج در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد،گفت:طی چند روز اخیر ۸ هزار و یکصد دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی استان به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف،تعمیق و تقویت اعتقادات و باور‌های دینی دانش آموزان ،آموزش صحیح دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با آموزه‌های دینی و تحویل افراد متدین و شریف به جامعه از جمله اهداف برگزاری جشن بهار بندگی است.

 

وی گفت:تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی ، آشنا و مانوس شدن آنها با اسلام ناب محمدی(ص) از رویکرد‌ها و رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

دبیقی ، رسیدن به سن عبادت را آغاز فصلی نوین در زندگی دانش آموزان برشمرد و از والدین خواست تا در کنار مدرسه، فرائض دینی و احکام اسلام را برای فرزندانشان در خانواده به خوبی تبیین کنند.

 

وی ،ابراز امیدواری کرد به زودی جشن تکلیف پسران استان هم برگزار شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم با بیان اینکه طی امروز و فردا جشن تکلیف ۳ هزار و ۳۵۱ دانش اموز دختر این شهرستان برگزار می شود،گفت:از مجموع این تعداد ،امروز جشن تکلیف ۲ هزار دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی در شهر یاسوج برگزار شد.

کورش دلشاد، با اشاره به اینکه زیباترین و باشکوه ترین لحظه برای دانش آموزان جشن تکلیف و عبادت است ، افزود: توسعه ترویج فرهنگ نماز ،آشنایی دانش آموزان با احکام اسلام و آموزه های دینی با برپایی جشن تکلیف یکی از اولویت های کاری در آموزش و پرورش است .

قرائت سوگندنامه،اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی، اقامه نمازجماعت، سخنرانی از برنامه های جانبی این جشن بود.

 

برچسب ها: جشن تکلیف ، دانش آموز
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین